Mēs ticam, ka galvenais uzņēmuma attīstības virzītājspēks ir lojāli un motivēti darbinieki, tāpēc kādam no jaunajiem klientiem dāvāsim iespēju saņemt balvā darbinieku motivēšanas pasākumu. Saņēmējs tiks noteikts izlozes kārtībā, izlozē piedalīsies visi bankas jaunie korporatīvie klienti, kas par tādiem kļuvuši laikā no 2009.gada 15.jūnija līdz 31.augustam. Vēl atlikušas nepilnas 2 nedēļas līdz laimīgā uzvarētāja noteikšanai. Loterijas atļaujas numurs Nr. 2356, loterijas noteikumi www.danskebanka.lv.
Danske Bankas korporatīvo klientu apkalpošanas pārvaldes direktors, Ģirts Osis ir pārliecināts, ka jaunais bankas piedāvājums sniedz ievērojamas priekšrocības ne vien esošajiem, bet arī jaunajiem klientiem: „Triju mēnešu laikā, kopš jaunajiem uzlabojumiem, mūsu klientu ietaupījums bijis ievērojams. Dažiem uzņēmumiem ikmēneša komisiju izdevumi par pārskaitījumiem ir samazinājušies pat vairāk nekā 3 reizes, saglabājoties pārskaitījumu intensitātei. Turklāt, Danske E-bankas maksājumu importa funkcionalitāte ievērojami atvieglo grāmatvežu darbu un samazina cilvēcisku kļūmju rašanos. Naudas un laika ietaupījums gan nav vienīgie argumenti par labu mums. Banka turpina strādāt pie progresīvo Danske Bank Grupas naudas plūsmas vadības risinājumu ieviešanas Latvijā, ko plānots piedāvāt klientiem jau šā gada 4.ceturksnī”.
Par Danske Banku
Danske Banka ir Dānijā reģistrētās Danske Bank filiāle Latvijā. Danske Bank Group ir lielākā banka Dānijā un viena no vadošajām finanšu institūcijām Eiropā. Danske Bank Group ir plaši pārstāvēta 14 valstīs un tai ir 5 miljoni klientu, par kuru ērtībām ikdienā rūpējas gandrīz 23 000 bankas darbinieku.
Danske Bankas mērķis ir kļūt par savu klientu labāko lokālo partneri finanšu jautājumos. Bankas darbību raksturo kvalitatīvs serviss un individuāla pieeja katra klienta vēlmēm un vajadzībām.
Papildu informācija:Ieva Zauere
Komunikāciju nodaļas vadītāja
Danske Bank A/S filiāle Latvijā
Tel: +371 29 485 726
E-pasts: [email protected]
www.danskebanka.lv