Kopš 2008. gada sākuma arī Latvijā savus pakalpojumus īpaši turīgiem klientiem nodrošina Nordea „Private Banking”. Profesionāļu komandu vada baņķiere ar ilgstošu pieredzi banku sektorā Indra Kimmele. „Šī starptautiskā balva ir apliecinājums tam, ka Nordea bankai ir spēcīga kompetence un pieredze individuālās apkalpošanas jomā. Man ir liels gandarījums, ka Latvijas privātbaņķieru komanda var iegūt klientu apkalpošanas pieredzi no labākajiem profesionāļiem Ziemeļvalstīs. Strauji pieaugušais klientu skaits ir vislabākais apliecinājums tam, ka augstu tiek vērtētas tās priekšrocības, ko mēs kā Nordea bankas filiāle Latvijā varam sniegt saviem klientiem kapitāla veiksmīgai pārvaldīšanai,” saka Indra Kimmele, Nordea „Private Banking” vadītāja Latvijā.Nordea banka Individuālo apkalpošanu ir izvirzījusi kā vienu no savām prioritātēm. Pēdējo gadu laikā Nordea klientu skaits Ziemeļvalstīs ir palielinājies par 50 procentiem, sasniedzot 83 000 klientus. Nordea ir lielākā „Private Banking” pakalpojumu sniedzēja Ziemeļvalstīs. „Euromoney”, pasaules mērogā respektējams vadošais finanšu pakalpojumu žurnāls, pasniedz šīs individuālās apkalpošanas godalgas jau vairākas gadus pēc kārtas, aptverot vairāk kā 60 valstis. Papildu informācija:Dagnija Stuķēna, Sabiedrisko attiecību vadītāja-preses sekretāre, Nordea Latvija, tālr.: 67 077 610, mob.: 29 470 708, [email protected]
PR: Euromoney: Nordea ir labākā „Private Banking” pakalpojuma sniedzēja Ziemeļvalstīs
Respektablais starptautiskais finanšu žurnāls „Euromoney” ir atzinis Nordea banku par labāko „Private Banking” jeb Individuālās apkalpošanas pakalpojuma sniedzēju Ziemeļvalstīs. Papildu tam, arī Dānijā un Somijā Nordea Individuālās apkalpošanas pakalpojumi ir ieguvuši visaugstāko atzinību. Nordea banka Somijā šo godalgu saņem jau piekto gadu pēc kārtas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.