Gints Dandzbergs, AAS „BTA” valdes priekšsēdētājs: „Ir ļoti būtiski, ka tiek veidoti šādi pētījumi, jo tie dod uzņēmumiem iespēju paraudzīties uz savu darbību no patērētāja viedokļa un izdarīt attiecīgus secinājumus. Īpaši aktuāli tas ir pašreizējā situācija, kad ir notikušas izmaiņas gan patērētāju izvēles kritērijos, gan uzņēmumu darbības stratēģijā. Esam gandarīti par to, ka Latvijas iedzīvotāji ierindojuši BTA starp saviem mīlētākajiem zīmoliem, turklāt uzskata mūs par izdevīgāko apdrošinātāju, kas ir viena no visvērtīgākajām nominācijām šai skarbajā laikā. Tas norāda, ka strādājam pareizajā virzienā un sniedzam cilvēkiem viņu prasībām atbilstošus pakalpojumus. Tāpēc vislielākais paldies mūsu klientiem par uzticību un atzinību.”DDB vadītājs Andris Rubīns atzīst, ka aug pašmāju zīmolu novērtējums, kā arī to starptautisko zīmolu vērtējums, kas veiksmīgāk spējuši iekļauties Latvijas aktuālajos notikumos un pielāgoties vietējām vajadzībām. Šo faktu, kā vietējais uzņēmums ar 16 gadu pieredzi Latvijas biznesa vidē, var apstiprināt arī BTA. Cilvēku paļaušanās uz vietējiem uzņēmumiem krīzes apstākļos vienmēr palielinās, cilvēki cenšas atbalstīt savējos. Savukārt BTA vienmēr ir centusies izstrādāt un piedāvāt tieši vietējam tirgum atbilstošus, nereti pat nestandarta apdrošināšanas pakalpojumus, un klienti tos vienmēr ir atzinīgi novērtējuši. Viens no pēdējiem jaunumiem attiecībā uz pakalpojumu klāsta paplašināšanu ir fakts, ka BTA ir vienīgā no Latvijas apdrošinātājiem, kas saņēmusi visas 18 licences nedzīvības apdrošināšanā un pirmā sāks piedāvāt Latvijas tirgū vēl nebijušu apdrošināšanas veidu – juridisko izdevumu apdrošināšanu.Šogad pēc LETA Ekonomisko pētījumu institūta un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS Latvijas iedzīvotāju socioloģiskās aptaujas datiem BTA tika atzīta arī par Godīgāko apdrošināšanas sabiedrību Latvijā. BTA par uzticamāko uzņēmumu atzina aptaujātie visos sabiedrības segmentos: pēc vecuma, nodarbošanās, izglītības līmeņa, tautības, pilsonības dzīvesvietas un ienākumu līmeņa. Savukārt vadošais starptautiskā finanšu tirgus žurnāls Euromoney savā ikgadējā Apdrošināšanas apskatā atzina BTA par Labāko apdrošinātāju Latvijā. Papildus šai pamata godalgai BTA tika atzīta arī par Latvijas Inovatīvāko apdrošinātāju un Apdrošinātāju ar labāko pakalpojumu klāstu.BTA 2008.gada pavasarī kļuva par Latvijas apdrošināšanas tirgus līderi un šo pozīciju ir noturējusi arī 2009.gada pirmajos astoņos mēnešos, parakstot bruto prēmijas par 36.7 miljoniem latu jeb 23.2% apmērā no kopējā nedzīvības apdrošināšanas tirgus, savukārt bruto atlīdzības šajā periodā izmaksājot par 21.5 miljoniem latu jeb 22.6% apmērā no tirgus.Papildus informācija:Ilva PriednieceBTA Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta direktoreTālr.: 2 6 12 12 12BTA mājas lapa: www.bta.lv
PR: Latvijas iedzīvotāji BTA atzīst par izdevīgāko un visvairāk apspriesto zīmolu
Pēc reklāmas aģentūras DDB Latvija un pētījumu centra SKDS Latvija veiktā pētījuma par Latvijas mīlētākajiem zīmoliem 2009.gadā, AAS „BTA” atzīta par izdevīgāko un visvairāk apspriesto zīmolu apdrošināšanas nozarē, apsteidzot šajos parametros savus konkurentus, un vienlaikus saņemot lielisku novērtējumu arī tādās kategorijās kā kvalitāte, asociēšana un unikalitāte.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.