„RSK apdrošināšanas AS” informē, ka turpmāk aizpildītus apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus un pakalpojumu saņemšanu apliecinošus dokumentus klienti var iesniegt personīgi kādā no reģionālajām filiālēm vai birojā Rīgā vai sūtot pa pastu uz „RSK apdrošināšanas AS” Centrālo biroju Rīgā. Pamatojoties uz saņemto atlīdzības pieteikumu un saskaņā ar līgumu, atlīdzības tiks izmaksātas līdzšinējā kārtībā.
Realizējot sagatavošanās procesu uzņēmuma likvidācijai, „RSK apdrošināšanas AS” ir pārtraukusi līgumus ar ārstniecības līgumiestādēm. Līdz ar to, spēkā ir mainītā norēķinu sistēma, kad polises īpašniekam sākotnēji par pakalpojumu jānorēķinās pašam, pēc tam saņemot atlīdzību līgumā paredzētajā kārtībā. Uzņēmums uzsver, ka tas nenozīmē, ka polise nav derīga, tā joprojām ir spēkā un ir izmantojama, saņemot atlīdzību.
Uzņēmums aicina neskaidrību gadījumā zvanīt uz „RSK apdrošināšanas AS” informatīvo tālruni 67031111.
Pamatojoties uz „RSK apdrošināšanas AS” akcionāra 19.janvāra lēmumu uzsākts darbs pie uzņēmuma likvidācijas procesa. „RSK apdrošināšanas AS” likvidācijas procesa plāns ir sagatavots, un uzņēmuma akcionārs par to ir informēts. Šobrīd likvidācijas plāns ir iesniegts Finanšu un kapitāla tirgus komisijā. Saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas lēmumu no 1.februāra ir anulētas „RSK apdrošināšanas AS” licences un jaunas polises netiek pārdotas jau no 2009.gada 22.decembra.
Uzņēmums ir gatavs pārtraukt apdrošināšanas līgumu, ja klients izteiks šādu vēlēšanos. Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt uz iepriekš norādīto informatīvo tālruni.
Informācija par atlīdzības saņemšanas kārtībuLai veselības apdrošināšanas polises īpašnieks saņemtu apdrošināšanas atlīdzību:
1. jāaizpilda atlīdzības pieteikums, kas pieejams „RSK apdrošināšanas AS” birojos un interneta mājas lapā www.rsk.lv;
2. atlīdzības pieteikumam jāpievieno pakalpojumu saņemšanu apliecinošs dokuments – čeks vai kvīts. Polises īpašniekam jāpievērš uzmanība, lai čekā tiktu norādīta visa nepieciešamā informācija pilnā apjomā – vārds, uzvārds, personas kods, saņemtā pakalpojuma precīzs atšifrējums, cena un ārstniecības iestādes rekvizīti. Ja čekā to nav iespējams iekļaut, tad var lūgt ārstniecības iestādi izrakstīt stingrās uzskaites kvīti;
3. atlīdzības pieteikums kopā ar pakalpojumu saņemšanas apliecinošu dokumentu jāiesniedz tuvākajā „RSK apdrošināšanas AS” filiālē vai jānosūta pa pastu uz „RSK apdrošināšanas AS” Centrālo biroju Rīgā, Lāčplēša ielā 38, LV-1011.
4. pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas, tas tiek izskatīts 30 dienu laikā un, ja nav nepieciešami papildus dokumenti, tas tiek apstiprināts un atlīdzība tiek izmaksāta 15 dienu laikā uz klienta norādīto bankas kontu.
Sīkākai informācijai:
Ilze Gabrāne
Mob. 26522851