SEB Telebanka ir elektronisko norēķinu sistēma, kas ļauj attālināti pārvaldīt uzņēmuma kontus no uzņēmuma biroja. Tā ir īpaši piemērota lielu uzņēmumu prasībām un klientiem ar lielu maksājumu apjomu. SEB Telebanka nodrošina virkni funkciju, kas atvieglo un paātrina maksājumu apstrādi, kā arī tā ir viegli savienojama ar jebkuru grāmatvedības programmu. SEB bankas viceprezidents Kaspars Dēliņš: „SEB bankas prioritāte ir nodrošināt klientiem augstākā līmeņa finanšu pakalpojumus. Pēdējo gadu notikumi pasaules ekonomikā ir veikuši izmaiņas arī Latvijas biznesa vidē. Uzņēmumi ir pārskatījuši savu darbību ar mērķi kļūt efektīvākiem un konkurētspējīgākiem. Par to liecina arī SEB bankas dati par elektroniski veikto maksājumu skaitu Telebankā pēdējā gada laikā, kas ir pieaudzis par 6%. Tātad, efektīvi izmantojot savu laiku, klienti savu finanšu pārvaldībai aizvien vairāk izmanto banku piedāvātos elektroniskos pakalpojumus. Jaunā SEB Telebankas versija ir veidota, ņemot vērā mūsu klientu nepieciešamības un tā noteikti būs liels atbalsts uzņēmumu finanšu nodaļu darbiniekiem ikdienas darbā.” „Ikdienas darbs lielā uzņēmumā nav iedomājams bez mūsdienīgiem klienta prasībām atbilstošiem bankas pakalpojumiem. Ar SEB bankas jauno Telebankas versiju strādājam neilgu laiku un jau šobrīd varu droši apgalvot, ka bankas speciālisti to ir izveidojuši klientam ļoti draudzīgu – ātru, pārskatāmu un ērtu lietošanā,” norāda AS Rīgas Piena kombināts galvenās grāmatvedes vietniece Zinaida Mūrniece. „Tā kā darbojamies ne tikai Latvijas mērogā, bet arī starptautiski, ļoti novērtējam ieviestos Eiropas (SEPA) maksājumus. Kopš brīža, kad sākām izmantot jauno Telebanku, ir būtiski samazinājusies nepieciešamība doties uz banku, visu nepieciešamo varam paveikt elektroniskajā vidē. ”AS Tallink Latvija galvenā grāmatvede Ginta Ratniece: „Jaunā SEB bankas Telebanka šobrīd nodrošina visas nepieciešamās funkcijas un tehniskos risinājumus, ko grāmatvedis var vēlēties. Tāpat esmu ļoti apmierināta ar bankas nodrošināto servisu un atbalstu, zinu, ka neskaidrību gadījumā vienmēr varu vērsties pie bankas speciālistiem un saņemt atbildes un ieteikumus ērtākai Telebankas lietošanai. Ikdienā strādājot ar SEB bankas jauno Telebanku, esmu pārliecinājusies, ka tā ir ērta, ātra, pārskatāma, un kas ir ļoti svarīgi– tā ir ļoti vienkārša lietošanā.” Jaunā SEB Telebanka papildus jau esošajām funkcijām klientiem nodrošina vairākas jaunas iespējas: jaunu maksājumu formu SEPA jeb Eiropas maksājumu veikšanai, konta izrakstus ar elektronisko parakstu, kā arī maksājumu importu un kontu pārskatu eksportu MS Excel formātā. Tāpat veikti būtiski uzlabojumi jau esošajās funkcijās ērtākai maksājumu veikšanai: ērtāki un ātrāki maksājumi starp saviem kontiem SEB bankā, iespēja definēt maksājumus ar nākotnes izpildes datumu (līdz 180 dienām), iespēja izmantot banku katalogu, ļaujot ērtāk pārskatīt SEPA (Eiropas) un Swift (starptautiskos) maksājumus. Ņemot vērā uzņēmumu finanšu nodaļu darbinieku nepieciešamības, jaunajā SEB Telebankā ir ērti pārlūkojami maksājumu uzdevumu paraksti, kā arī paplašināta lietotāju tiesību definēšana. Klientu novērtēts ir arī SEB Telebankas jaunais, mūsdienīgais un ērtais dizains. Jaunā SEB Telebankas versija no šodienas tiks nodrošināta tiem SEB bankas klientiem, kas tagad uzsāks lietot šo elektroniskās norēķināšanās sistēmu, savukārt esošajiem uzņēmumiem pāreja uz jauno versiju tiks uzsākta šī gada jūnijā. Uz 2010. gada februāra beigām SEB Telebanku lietoja vairāk kā 5000 uzņēmumi Latvijā.SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu. SEB grupa sniedz universālas bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. SEB grupa ir pārstāvēta arī citās Ziemeļvalstīs, Polijā, Ukrainā un Krievijā, kā arī lielākajos finanšu centros visā pasaulē. Uz 2009. gada 31. decembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 2,308 miljardus Zviedrijas kronu (~225 miljardi eiro), kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 1,356 miljardi Zviedrijas kronu (~132 miljardi eiro). SEB grupā strādā vairāk kā 20 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.Papildu informācijai:Agnese Strazda, SEB bankas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 67215521, [email protected]āk par SEB grupu Latvijā: www.seb.lvSEB bankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: www.seb.lv/wap Twitter/SEB_LatviaTwitter/SEBekonomisti
PR: SEB banka veikusi būtiskus uzlabojumus uzņēmumu elektroniskās norēķinu sistēmas "Telebanka" darbībā un dizainā
Ejot soli solī ar saviem klientiem un apzinoties nepieciešamību pēc mūsdienu biznesa videi atbilstošiem finanšu pakalpojumiem, SEB banka ir izstrādājusi un piedāvā jaunu elektronisko norēķinu sistēmas uzņēmumiem - Telebanka - versiju. Jaunā SEB Telebanka ir veidota uz daudz modernākas tehnoloģiskās bāzes, nodrošinot jaunas iespējas efektīvākam uzņēmumu darbam, kā arī mūsdienīgu dizainu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.