Izvērtējot Latvijas, Lietuvas un Igaunijas banku internetbankas pēc to ērtības, funkcionalitātes un klientu servisa atsaucības, Swedbank internetbanka saņēmusi augstāko vērtējumu.Ērika Pennere-Pučko, Swedbank Elektronisko norēķinu daļas vadītāja : „Mūsdienu biznesa vidē svarīgi ir klientiem piedāvāt arvien jaunus – vēl inovatīvākus, ērtākus un labākus - pakalpojumus, turklāt to izdarīt pirmajiem. Protams, ne mazāk svarīgi par jaunu pakalpojumu ieviešanu ir palīdzēt un atbalstīt savus klientus to apgūšanā un izmantošanā. Inovācijas, orientēšanās uz rezultātu un izcils serviss ir Swedbank veiksmes pamatā.”Pateicoties elektroniskās vides attīstībai, servisam, pakalpojumiem un mērķtiecīgai klientu izglītošanai, Latvijā elektronisko norēķinu īpatsvars Swedbank jau šobrīd ir tuvs maksimāli iespējamajam – 96,36%. Septembrī Swedbank internetbankas lietotāju skaits, turpinot stabili augt, tikai privātpersonu vidū pārsniedzis 700 tūkstošus, un atbilstoši Latvijas Interneta asociācijas datiem tā ir populārākā internetbanka Latvijā.Pētījumā atzīts, ka Swedbank piedāvā saviem klientiem visplašāko e-pakalpojumu daudzveidību un labāko funkcionalitāti. Swedbank internetbanka piedāvā ērti pieteikties un slēgt līgumus par bankas pakalpojumiem, turklāt Swedbank internetbankas autentifikācijas iespējas un lielā klientu bāze nodrošina vairāk nekā 200 uzņēmumu pakalpojumu izmantošanu, un to skaits pastāvīgi pieaug. Swedbank internetbanka nodrošina arī paaugstinātu drošības servisu.Pētījuma veicēji īpaši izdalīja un vērtēja banku sniegtos pakalpojumus gan attiecībā uz esošajiem klientiem, gan to, kā elektronisko pakalpojumu jomā tiek piesaistīti jauni klienti. Swedbank augstāko novērtējumu saņēma gan esošo, gan jauno klientu iesaistīšanā. Pēc 10 kritērijiem tika vērtēti arī banku piedāvātais pakalpojumu klāsts, kurus klients izmanto, lietojot mobilo telefonu. Swedbank ieguva augstāko novērtējumu pārējo banku vidū, turklāt Swebank piedāvātais pakalpojumu klāsts, izmantojot mobilo telefonu, visatzinīgāk tika novērtēts tieši Latvijā.Papildu informācija:Kristīne JakubovskaSwedbankPreses sekretāreTālr.: 67444560, [email protected]
PR: "Swedbank" internetbanka sesto gadu pēc kārtas atzīta par labāko Latvijā un Baltijā
Swedbank (Hansabankas jaunais vārds no septembra) internetbanka atzīta par labāko internetbanku gan Latvijā 19 banku konkurencē, gan Baltijā 39 banku konkurencē. Tādējādi Swedbank internetbanka jau sesto gadu ir līderis neatkarīgās biznesa konsultāciju sabiedrības Metasite Business Solutions pētījumā par banku elektroniskajiem pakalpojumiemMetasite Business Solutions jau sesto gadu pēc kārtas veic Baltijas valstu banku sniegto elektronisko pakalpojumu izpēti un novērtēšanu pēc vairāk nekā 500 dažādiem kritērijiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.