„Arvien vairāk uzņēmumu saprot, ka labklājība un veiksmīga darbība tirgū balstās uz cilvēkiem un to pieredzi. Labu darbinieku zaudēšana, kad tie aiziet un sāk strādāt pie konkurentiem, var būt liels zaudējums un tādējādi rodas liela ietekme kopējo apgrozījumu. Tāpēc vēlējāmies ieviest, citās valstīs jau pārbaudītu, veiksmīgu motivācijas instrumentu – uzkrājumu korporatīvajiem klientiem,” sacīja „Vital Life” filiāles vadītājs Latvijā Aivars Traidāss.
Šādu uzkrājumu veidošana ir labs veids, kā stimulēt darbiniekus turpināt strādāt uzņēmumā, jo kompānija, slēdzot līgumu uz, piemēram, minimālo termiņu – pieciem gadiem – ik mēnesi par saviem darbiniekiem veic konkrētas iemaksas. Ja cilvēks uzņēmumā nostrādā noteikto laiku, tad uzkrāto naudu un procentus viņš saņem savā īpašumā. „Darba devējs ir tas, kurš nosaka, uz cik ilgu laiku līgums tiek slēgts un kuri darbinieki būs tie, kuriem uzkrājums tiks veidots, taču pēc noteiktā līguma termiņa, uzkrātie līdzekļi būs konkrētā cilvēka īpašums nevis kompānijas,” skaidroja A.Traidāss. Parasti šādu uzkrājumu veidošanai ieteicams izvēlēties garantētos fondus, lai netiktu zaudēta iemaksātā pamatsumma.
Citu valstu pieredze rāda, ka ir uzņēmumi, kuri šādu uzkrājumu veidošanai novirza konkrētu daļu no algu fonda, lai ikvienam darbiniekam veidotos uzkrājums. Taču citi šādu motivācijas instrumentu izmanto, lai noturētu labākos darbiniekus, speciālistus vai vadītājus.
Līgumu par jauno produktu korporatīvajiem klientiem var noslēgt „Vital Life” birojā vai arī DnB NORD Bankas filiālēs.
Papildus informācija:
Rūta Grikmane
Tel. 29630923
e-pasts: [email protected]