Kā norāda uzņēmums, tam ir būtiski atgūt visus parādus, lai varētu nodrošināt vienmērīgu finanšu plūsmu likvidācijas procesā un izmaksāt pienākošās apdrošināšanas atlīdzības polišu īpašniekiem.
Vairumā gadījumu, kuros piemērojama apdrošinājuma summas pārtēriņa
piedziņas process, summas, kuras klienti pārtērējuši nav tik lielas, lai
tās nevarētu atmaksāt.
Veselības apdrošināšanas polišu īpašnieki, kuri līguma darbības laikā pārtērējuši apdrošinājuma summu jeb polises limitu, saņems vēstuli no RSK ar informāciju par pārtērēto summu un aicinājumu labprātīgi veikt maksājumu divu nedēļu laikā, lai izvairītos no parādu piedziņas procesa un tiesvedības, kas sekos, ja parāds netiks samaksāts.
Visbiežāk apdrošināšanas polises limiti pārtērēti, saņemot zobārstniecības pakalpojumus, iegādājoties medikamentus, kā arī, saņemot vispārējās veselības aprūpes pakalpojumus. Atmaksu var veikt pa daļām, tomēr tas jāizdara tuvāko četru mēnešu laikā.