Kā spriež F.Deonds, zemo izmaksu klases viesnīcas pasaulē ir iecienītas gan tūristu, gan biznesa ceļotāju vidū. Viņš skaidro, ka viesnīcas biznesa koncepcija paredz piedāvāt viesiem visu, kas ir nepieciešams, bet neko lieku.Laikraksts “Dienas Bizness” (Db) iepriekš rakstīja, ka franču uzņēmēji nākotnē cer attīstīt šādu viesnīcu tīklu Austrumeiropas reģionā. Viņi pauda viedokli, ka samērā neparastā atrašanās vieta Maskavas, Jersikas un Daugavpils ielu krustojumā nebūs šķērslis viesnīcas popularitātei.“Dodo Hotel” biznesa modelis esot izstrādāts pēc līdzības ar Francijas viesnīcu ķēdi “Accor”. Viesnīcā būs 109 numuri, tajos varēs izmitināt ap 220 viesu. Lielākā daļa numuru ir divvietīgi, bet būs arī daži numuri ģimenēm.F.Deonds iepriekš darbojies informācijas tehnoloģiju un interneta mārketinga jomā, ziņoja Db.Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Juris Zudovs iepriekš teicis: ja tūristu skaits nepieaugs, var sākties problēmas ar viesnīcu piepildījumu.
INTERVIJU AR F.DEONDU LASI ŠĪSNEDĒĻAS ŽURNĀLĀ LIETIŠĶĀ DIENA