Turklāt tas notiek ne tikai ar dārzeņiem, bet arī piena produktiem, olām un gaļu, par J.Bērziņa teikto ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Uz jautājumu par ražotāju paustajām bažām par iespējamo cenu aptauju veikalu tīkla Maxima Latvija preses sekretārs Ivars Andiņš norāda, ka "jautājuma nostādne ir tik neparasta, ka jāatbild ar pretjautājumu: vai tad pircēji pērk tikai un vienīgi lētos produktus? Protams, ka nē! Un kāda jēga būtu rīkot cenu aptauju, teiksim, par Kāruma sieriņu, Ekselences saldējumu vai Balto jogurtu iepirkumu, ja tos ražo tikai attiecīgi Rīgas piensaimnieks, Rīgas piena kombināts un Tukuma piens? Šiem un daudziem citiem pircēju iemīļotiem produktiem taču jābūt veikalu plauktos gan šodien, gan rīt! Un tad lai pircēja ziņā paliek izvēlēties, ko no tiem pirkt."