Šā gada pirmajā ceturksnī mārketinga izmaksu apjoms, salīdzinot ar attiecīgo laiku pērn, ir gandrīz trīskāršojies līdz vairāk nekā 960 000 latiem.Koncerna vadība apzinoties, ka īsā laika posmā šādi papildu ieguldījumi nesīs zaudējumus, taču jau līdz šī gada beigām ir sagaidāms būtisks realizācijas apjoma pieaugums, kas koncernam ļaus noslēgt šo gadu ar plānoto 325 000 latu peļņu.Turklāt šādi papildu mārketinga un noieta veicināšanas pasākumi būtiski palīdzēs labāk sagatavot noieta mehānismus gaidāmajai jauno produktu realizācijas uzsākšanai 2008. un 2009.gadā, uzskata “Olainfarm”. ”Olainfarm” koncerna apgrozījums šajā laikā pieauga par vairāk nekā 10%, sasniedzot 5,415 miljonus latu. “Ņemot vērā to, ka 2007.gada pirmajā ceturksnī tika veiktas ievērojamas piegādes gan Kazahstānas valsts rezervēm, gan uzņēmumam “Novartis Grimsby Limited”, tas būtu vērtējams kā diezgan ievērojams realizācijas apjomu pieaugums,” vērtē “Olainfarm”.
Koncerna attīstības stratēģija paredz optimizēt produktu portfeli, papildinot to ar jaunām gatavo zāļu formām, un attīstīt ķīmisko produktu virzienu. Šīs stratēģijas ietvaros 2008.gada pirmajā ceturksnī noslēgti vairāki līgumi par mārketinga pakalpojumu sniegšanu koncerna mātes uzņēmuma produkcijas noieta veicināšanai.
Tāpat uzsākti dažu jauno produktu klīniskie pētījumi, kuru rezultātā jau salīdzinoši īsā laikā sagaidāma to parādīšanās atsevišķu NVS valstu tirgos.
Koncernu veido mātes uzņēmums a/s “Olainfarm” un tā meitas uzņēmums OOO “Baltfarm”, kas nodarbojas ar a/s “Olainfarm” medikamentu izplatīšanu.
Patlaban a/s “Olainfarm” produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 30 pasaules valstīm, tai skaitā Baltijas valstīm, Krieviju, NVS valstīm, Skandināvijas, Rietumeiropas un Āzijas valstīm un ASV.