Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

papildināta (12:05) - Portāli Cherry.lv un CityLife.lv apvienojas un atver veikalu

Apvienojušies divi Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāli – Cherry.lv un CityLife.lv. Pēc apvienošanās, 8. maijā, tie atvēruši kopīgu veikalu Cherry.lv un CityLife.lv, vēsta to pārstavji.

Pēc vienošanās noslēgšanas Cherry Media Grupa, kurā ietilpst arī CityLife.lv un Cherry.lv, iegūst līderpozīcijas vietējā un Baltijas reģionā, pārvaldot vairāk kā 50% no kolektīvās iepirkšanās tirgus. Grupā ietilpst arī 2 kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā - Grupinis.lt, Beta.lt - un Cherry.ee Igaunijā.

"Apvienošanās bija loģisks solis, kas sekoja ilgām savstarpējām diskusijām par uzņēmumu nākotni Latvijā un tendencēm ārzemēs. Visur pasaulē kolektīvās iepirkšanās industrijā ir novērojama esošo tirgus spēlētāju konsolidācija, kas dod iespēju apvienot resursus. Apvienošanās ideja nāca no abām iesaistītajām pusēm. Cherry.lv un CityLife.lv ir vienots skatījums par tirgus attīstību, turklāt abi uzņēmumi iemieso kopīgas vērtības – kvalitatīvu klientu un sadarbības partneru apkalpošanu, kā arī inovāciju ieviešanu,” komentē CityLife.lv valdes loceklis Reinis Vaivars.

Cherry Media Grupa ar aptuveni 1 miljonu ikmēneša apmeklētājiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ieņem pirmo vietu kolektīvās iepirkšanās tirgū Baltijas valstīs, tādēļ šogad kā viens no finansiālajiem mērķiem ir kopīgi sasniegt 35-38 miljonu latu lielu apgrozījumu.

Savukārt CityLife.lv un Cherry.lv šī gada laikā kopīgi plāno sasniegt 5 miljonu apgrozījumu Latvijas tirgū. Abi uzņēmumi turpina savu darbību kā atsevišķi zīmoli ar vienotu vadības komandu – portālu darbību Latvijā vada CityLife.lv valdes locekļi Reinis Vaivars un Māris Strods. Cherry Media Grupas īpašnieku vidū ir arī tehnoloģiju investīciju sabiedrības MTVP partneris Allans Martinsons, telekomunikāciju iekārtu ražotāja SAF Tehnika vadītājs Normunds Bergs, FMS Group valdes priekšsēdētājs Jānis Bergs, kā arī lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums Slevomat Grupa un citi.

"Pieredze no ārvalstu sadarbības partneriem – īpaši Slevomat Grupas – sniedz iespējas ne vien paplašināt piedāvājumu klāstu, bet arī strādāt pie pakalpojumu kvalitātes un uzticamības. Šobrīd mazo tirgus dalībnieku pieaugošā skaita dēļ, klientiem bieži vien nākas piedzīvot vilšanos, izmantojot kolektīvās iepirkšanās portālus. Uzņēmumi, kas izmanto šo mārketinga un reklāmas platformu, neapzinās, cik svarīgi kompānijas attīstībai un klientu piesaistei ir nodrošināt izcilu servisu pircējiem, kas iegādājušies viņu kuponu. Viena no mūsu prioritātēm ir investēt līdzekļus mūsu sadarbības partneru izglītošanā, kā arī spert soli tālāk – atverot pirmo kolektīvās iepirkšanās portālu veikalu,” stāsta Reinis Vaivars.

Slevomat Grupa ir viens no spēcīgākajiem e-komercijas spēlētājiem Čehijā, Ungārijā, Slovākijā un Bulgārijā.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Sociālajos tīklos jāuzmanās

Latvijā arvien vairāk dzirdam par krāpnieku nodarītajiem zaudējumiem. Šāgada pirmajā pusē tie pārsniedza desmit miljonus eiro.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses