Ņemot vērā to pasūtījumu apjomu, kas uzņēmumam jāizpilda, tajā būtu jābūt 1200 darbiniekiem, taču pastāvīgi strādājot tikai 1000-1100 cilvēki, turklāt trūkstošos Latvijā nereti esot grūti atrast. Pēc viņa vārdiem, dažu profesiju pārstāvjus Latvijā pat neapmācot. "Tā kā mēs neradām jaunas darba vietas, bet mēģinām nokomplektēt esošās," teicis V.Meļņiks.
NVA dati liecina, ka visvairāk plānots pieņemt kuģu remontatslēdzniekus - 50 darbiniekus, arī rokas lokmetinātājus - 40 darbiniekus un cauruļvadu montētājus u.c.
"Rīgas kuģu būvētava" šogad pirmajā ceturksnī strādāja ar 5,793 miljonu latu neto apgrozījumu un cieta 660,9 tūkstošu latu zaudējumus, liecina Rīgas Fondu biržai iesniegtais uzņēmuma finanšu pārskats. Pagājušajā gadā kopumā "Rīgas kuģu būvētava" strādāja ar 35,627 miljonu latu neto apgrozījumu, bet uzņēmuma peļņa bija 169,2 tūkstoši latu.
"Rīgas kuģu būvētava" specializējas zvejas laivu, kabotāžas prāmju, palīgpeldierīču būvē un remontā un ir viens no lielākajiem šādiem uzņēmumiem Baltijas jūras piekrastē.
Kompānijas pamatkapitāls ir 11,672 miljoni latu, un tās akcijas kotē Rīgas Fondu biržas otrajā sarakstā. "Rīgas kuģu būvētavas" lielākais akcionārs ir SIA "Remars-Rīga", kas ietilpst koncernā "Eiroholdings".
(15.jūlija ziņā pievienots "Rīgas kuģu būvētavas" skaidrojums 1. un 2.rindkopā)