„Pētījumos esam atklājuši, ka Electrolux sadzīves preču lietotāji visbiežāk ir cilvēki, kam svarīgi baudīt dzīvi un gūt iedvesmu darbam dažādos kultūras un mākslas pasākumos. Tieši tāpēc mums šķita nozīmīgi ne tikai atbalstīt tādu Eiropas kultūras vērtību kā Kannu kinofestivāls, bet arī veidot iedvesmojošu komunikāciju ar saviem klientiem, ar jauno mediju palīdzību paverot durvis uz festivāla aizkulisēm,” komentē Electrolux produktu un zīmola nodaļas vecākais viceprezidents Roberts Žans Galemā (Robert Jan Galema).
Electrolux sola klientiem iespēju ne tikai apmeklēt dažādus ar Kannu kinofestivālu saistītus pasākumus un iegūt aktuālāko informāciju par tā norisi, bet arī sekot līdzi Kannu kinofestivāla aizkulisēm izmantojot sociālos medijus un tiešraides internetā.
Klāt pievienota fotogrāfija no sadarbības līguma noslēgšanas brīža:
(no kreisās puses) Kannu filmu festivāla korporatīvo attiecību vadītājs Samuels Fors (Samuel Faure), Electrolux zīmola un marketinga vadītājs Aleksandrs Darvazeks (Alexander Darwazeh) un Roberts Žans Galemā.
63. Starptautiskais Kannu kinofestivāls norisināsies no 12.-23.maijam, tā žūrijas komisijas priekšsēdētājs būs amerikāņu režisors Tims Bērtons. Latvijas filmas Kannu festivāla oficiālajā izlasē nav iekļautas.
Electrolux ir pasaules līderis sadzīves ierīču un profesionālo ierīču ražošanā, kura izstrādājumus ik gadu pērk vairāk nekā 40 miljoni pircēju 150 valstīs. Electrolux ekspertu uzmanības centrā ir arvien mainīgās cilvēku vajadzības. Tieši tāpēc uzņēmuma radītie produkti ir inovatīvi un tos atzinīgi novērtē gan cilvēki savās mājās, gan profesionāļi – darba vietās. Electrolux produktu klāstā ietilpst ledusskapji, trauku mazgāšanas mašīnas, veļas mašīnas, putekļu sūcēji un plītis, kas tiek pārdoti ar tādām iecienītām preču zīmēm kā Electrolux, AEG – Electrolux, Zanussi, Eureka un Frigidaire. 2009. gadā Electrolux ieņēmumi bija 10,3 miljardi eiro un uzņēmumā strādāja 51 000 darbinieku. Lai iegūtu plašāku informāciju, apmeklējiet http://newsroom.electrolux.com/lv/