Pētījumā tiek atklāta ekonomikas recesijas ietekme uz alus patēriņa tendencēm un patērētāju ieradumu maiņu. Pētījums salīdzina alus lietošanas paradumus, īpatnības un citas alus patēriņa nianses starp Baltijas valstīm. Pateicoties Latvijā pirmo reizi izstrādātam alus indeksam būs iespēja turpmāk sekot līdzi alus lietošanas kultūras attīstībai un salīdzināt panākumus visās Baltijas valstīs.AS „Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere:„Šī brīža nestabilajā ekonomiskajā situācijā, kad uzņēmējdarbības vide kļūst neprognozējama, tikpat sarežģīti prognozējama ir patērētāju uzvedības un paradumu maiņa. Pētījums atklāj patieso ainu par Latvijas alus tirgu – produktu piesātinātību, patērētāju lojalitātes faktorus un Latvijas pozīciju alus patēriņa apjomā salīdzinājumā ar kaimiņvalstīm.” Lai iepazīstinātu ar būtiskākajiem pētījuma rezultātiem, AS „Cēsu alus” pirmsjāņu nedēļā, 16. jūnijā plkst. 11.00 rīko preses konferenci. Preses konferencē piedalīsies AS „Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere un Analītisko pētījumu un stratēģiju laboratorijas pētnieks Viesturs Celmiņš. Preses konference notiks „Reval Hotel Latvija”, konferenču zālē „Sigma 2”, Rīgā, Elizabetes ielā 55.Papildus informācija:Agita BaltbārdeAS „Cēsu alus” Sabiedrisko attiecību vadītā[email protected] Tālr. 67511390; 29133073
PR: Latvijā tiek ieviests jauns Baltijas alus indekss
Latvijas otrā lielākā alus darītava AS „Cēsu alus” kopā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS un sociologu, Analītisko pētījumu un stratēģiju laboratorijas pētnieku Viesturu Celmiņu, šī gada jūnijā, realizējot apjomīgu pētījumu, aizsāk ikgadēju Baltijas alus tirgus monitoringu, ieviešot jaunu alus indeksu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.