Šāds pieaugums saistīts ar labvēlīgiem laika apstākļiem un arī ar pieejamām alus pārdošanas cenām, kas vidēji bija par 15% zemākas nekā pagājuša gada festivālā.Izteikts alus patēriņš ir bijis festivāla pirmajā dienā, kad patērēts 65 % no kopējā alus apjoma. Tas saistīts ar to, ka puse no pirmās dienas apmeklētājiem 5000 – 6000 cilvēku apmetās telšu pilsētiņā un apmeklētājiem nebija jāuztraucas par nokļūšanu līdz naktsmītnēm. Otrā dienā populārs bija izlejamais Ulmaņlaiku kvass, kura patēriņš salīdzinājumā ar pirmo dienu pieauga trīs reizes.No sidra vispopulārākais dzēriens bija zemeņu sidrs Fizz, kas pārdots 3 500 litru, bezalkoholisko dzērienu kategorijā – Aqua Plus ūdens un izlejamais Ulmaņlaiku kvass, kas abi pārdoti līdzīgās daļās.Skatuvju aizkulisēs iecienītākais alus bija Mītavas alus. No festivāla māksliniekiem visvairāk alu patērēja grupa Reigani, vidēji 2 litrus uz mākslinieku, kā arī viņi bija vienīgie mākslinieki, kas alu pieprasīja līdzņemšanai. Alu nemaz nelietoja Pīters Dohertijs, no alkoholiskiem dzērieniem viņš priekšroku deva viskijam. Kādus dzērienus patērēja pārējie mākslinieki, precīzas informācijas nav.„Mums patiess prieks, ka festivāls izdevās tik baudāms. Saņemtās emocijas ir lielākas nekā cerējām, tādēļ pasākumu atbalstīsim arī turpmāk. Liels paldies organizatoriem un festivāla apmeklētājiem, jo, pateicoties viņiem, mums arī nākošgad būs iespēja doties uz Salacgrīvu uzlādēt pozitīvismu” pauž AS „Cēsu alus” pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers. Kā informē festivāla organizatori, ik dienu festivālu apmeklējuši 12 – 15 tūkstoši cilvēku, pavisam festivālā bijuši 25 – 30 tūkstoši apmeklētāju. Informācijai: Akciju sabiedrība Cēsu alus ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 98% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam OLVI Oуj. Kopš 2001. gada uzņēmuma attīstībā investēti 25 miljoni latu, no tiem 7 miljoni 2008. gadā – ražošanas kompleksa paplašināšanā un skārdeņu pildīšanas līnijas uzstādīšanā. AS Cēsu alus produktu portfelī ir plaši pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, near water (bagātināts ūdens), sulas, sulu dzērieni, bezalkoholiskie dzērieni. Papildus informācija:Agita BaltbārdeAS „Cēsu alus” Sabiedrisko attiecību vadītā[email protected] Tālr. 67511390; 29133073
PR: Mūzikas festivālā "Positivus" alu izdzer divreiz vairāk nekā pagājušā gadā
Nedēļas nogalē notikušajā Baltijas mūzikas un mākslas festivālā „Positivus” AS „Cēsu alus” realizējis rekordlielu daudzumu alus un bezalkoholiskos dzērienu. Kopā divās pasākuma dienās ir patērēts 20 000 litru alus, 8 000 litru sidra un 10 000 bezalkoholisko dzērienu. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu alus patēriņš uz vienu apmeklētāju ir pieaudzis par 50% un ir bijis 0,6 l uz apmeklētāju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.