Nereti pircēji atsevišķos pārtikas produktu segmentos pāriet uz lētākiem produktiem, eksperimentējot ar kvalitāti un pat atsakoties no tās par labu cenai. Taču joprojām vairums cilvēku izvēlas pārbaudītu produktu ar pārliecību, ka nevilsies tā garšā un kvalitātē,” skaidro „Spilvas” tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.Katrā pārtikas preču segmentā ir vērojami cilvēki, kuri biežāk eksperimentē, izmēģinot dažādu zīmolu produkciju un nepieturoties pie viena. „Cilvēki biežāk eksperimentē – pārbauda jaunus gatavos ēdienus, retāk maina savus ieradumus attiecībā uz ēdiena piedevām. Iepirkumu groza satura izmaiņas sekmē nevien vēlme „pamainīt” iepriekšējās garšas, bet arī cenu akcijas, ko piedāvā citi līdzīgi produkti,” stāsta D. Erciņa. Jau vairāku gadu gaitā „Spilva” ir izteikts līderis tomātu mērču ražotāju vidū. Saskaņā ar 2009. gada vasaras tirgus datiem, „Spilva” tomātu mērču segmentā ieņem 72,1%, bet tuvākais tās sekotājs – 5,8% tirgus. Latvijas pircēju uzticību „Spilvas” produkcijai ražotājuzņēmuma speciālisti skaidro ar patērētāju uzticēšanos pārbaudītām vērtībām un kvalitātei – gadu gaitā nemainīgajai „Spilvas” tomātu mērču garšai un receptūrai. Savukārt, „Spilvas” dresingu popularitāte (81,5% tirgus) tiek skaidrota ar dresingu receptūrām, kas tiek pielāgotas īpaši Latvijas iedzīvotāju garšas vēlmēm un specifikai.Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Latvijas tirgū 2008. gadā ir pārdoti 86% „Spilvas” saražotās produkcijas, bet 14% produkcijas eksportēts. Lielākais eksporta apjoms sasniedza kaimiņvalstis: Krieviju (6% no kopējā produkcijas apjoma); Igauniju (3%); Lietuvu (3%). Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; sulas; tējas; garšvielas.Papildu informācija:Andris Zeļenkovs,„Spilvas” sabiedrisko attiecību konsultantsMob. tālr.: +371 26447135E-pasts: [email protected]: andris.zelenkovs
PR: Tomātu mērču ēdāji Latvijā ir uzticīgi pārbaudītām vērtībām
Saskaņā ar šīsvasaras tirgus datiem, „Spilvas” tomātu mērces ieņem 72,1% tirgus daļas tomātu mērču segmentā Latvijā, un 81,5% - dresingu segmentā. Popularitāti ļauj saglabāt patērētāju uzticēšanās pārbaudītām vērtībām, kuras kļūst īpaši aktuālas „jaunajā ekonomiskajā situācijā”.„Nenoliedzami, ekonomisko apstākļu ietekmē mainās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.