Ja cena ir zemāka, bet ir "parastā", baltā krāsā, tad nevienu tas neinteresē, neviens to neuztver kā zemu, bet akcijas cilvēkiem patīk. Tāda psiholoģija," klāsta uzņēmuma vadītājs. Pēc viņa vārdiem, akciju rezultātā cenas ir apmēram par 15—20% zemākas nekā pagājušogad.Uz Jauno gadu pirmo reizi uzņēmums izjutis pirktspējas kritumu. Tad vienmēr esot nedaudz pieaugums, bet šogad tā nav bijis. Kopumā ziemā, salīdzinot ar citiem gadiem, kritums sasniedzis apmēram 10%, un tas, pēc uzņēmuma vadītāja domām, ir pirktspējas dēļ.Pagaidām gan šī vasara pieprasījuma ziņā izskatoties diezgan rožaini, taču saldējuma ražošanas apjomi, viņaprāt, būs atkarīgi no laikapstākļiem._Druvas pārtika_ arī cerot uz eksportu – uzņēmumam esot nopietns sadarbības partneris, ko gan A.Ošenieks nevēlējās pagaidām atklāt. Iepriekš uzņēmums eksportēja uz Vāciju, bet sadarbība pārtrūkusi, jo uzņēmums nevarēja iepirkt tādas vafeles, kādas tur ir pieprasītas. Vācijā uzņēmuma produkcijas pircēji bijuši izceļotāji no bijušās Padomju Savienības republikām, un arī citur _Druvas pārtikas_ saldējumu ēdot šis pats kontingents. Viņaprāt, arī citi ražotāji ekonomiskā stāvokļa dēļ vairāk ies uz eksportu. Uzņēmums arī neesot pilnībā atmetis domu tuvākajā laikā ieviest tirgū pilnīgi dabīgu saldējumu, kur ir tikai piens un sviests un nav ne augu tauku, ne pulvera.
A.Ošenieks intervijā arī stāsta, ka uzņēmumam atjaunojusies sadarbība ar savu banku Swedbank. Arī no sadarbības partneriem dzirdētas pozitīvas ziņas - viņi visu laiku izmisīgi mēģinājuši dabūt kredītu, un tagad ir parādījušās cerības. "Varbūt vainīgs pavasaris, saulīte, bet varbūt kaut kas patiešām ir labāk."