Viens no šīs ogas lielās popularitātes iemesliem ir tas, ka smiltsērkšķu audzētājus, atšķirībā no citām nozarēm, krīze tikpat kā nav ietekmējusi. «Latvijā nav daudz tādu jomu un uzņēmējdarbības veidu, kur bizness krīzes laikā nebūtu iedragāts. Tā labā slava izplatās, tāpēc arvien vairāk zemnieku par to interesējas,» skaidro A. Brūvelis. Pieprasījumu pēc ogām palielināja arī reklāmas jomas darboņa Ērika Stendzenieka virzītā smiltsērkšķu produktu līnija Bio2You.
Jautājums ir, vai smiltsērkšķis un no tā taisītie produkti – sulas, saldumi utt. - var kļūt arī par nozīmīgu eksporta produktu. Biedrības Mārketinga padome vadītāja Ingūna Gulbe uzskata: lai to panāktu, ir vajadzīgs liels izskaidrošanas darbs. Taču Latvijas smiltsērkšķu produktu popularitāte atkarīga arī no tā, cik daudz to patērēs paši Latvijas iedzīvotāji. «Ja lietojam paši, arī viesi to ievēros, un smiltsērkšķu sula varētu būt tāds pats suvenīrs no Latvijas kā Lāču maize,» uzskata I.Gulbe. Arī A. Brūvelis uzsver, ka smiltsērkšķa potenciālu nevajag pārspīlēt, taču šī oga noteikti ir «Latvijas augļkopības Nokia».