“E-veikala priekšrocības novērtē ne tikai vietējie iedzīvotāji, bet arī visi tie, kuri vēlas pasūtīt pārtikas produktus un ikdienas preces saviem radiniekiem Zemgalē. Bieži vien tie ir Rīgā vai pat ārpus Latvijas dzīvojošie un strādājošie pieaugušie bērni, kas rūpējas par saviem vecākiem vai citiem ģimenes locekļiem,” skaidroja R. Okmanis.
Vēl kāds svarīgs pircēju loks aptver tos daudzos cilvēkus, kuriem ir vasaras mājas vai vasarnīcas e-veikala piegādes zonā – vasaras sezona ir viens no aktīvākajiem darbības laikiem ne tikai klātienes veikaliem reģionos, bet arī tiešsaistes veikala piegādes zonā.
“Tādējādi gan vietējie iedzīvotāji, gan novada viesi ietaupa laiku un naudu par degvielas iegādi, jo viss nepieciešamais tiek piegādāts līdz namdurvīm. Tāpat kā citās piegādes zonās arī Tērvetē cenas internetveikalā ir tādas pašas kā klātienes veikalos, tiek piedāvātas visas atlaides un akcijas, kā arī īpašas atlaides pirmajam pasūtījumam,” uzsvēra R. Okmanis.
Runājot par iespējām taupīgāk iepirkties vispārēja cenu kāpuma situācijā, R. Okmanis aicināja cilvēkus pirkumus veikt atbildīgāk, iepriekš salīdzinot cenas dažādās tirdzniecības vietās. “Izpētot cenas arī mazākos veikalos un internetā, var izrādīties, ka iespējams ievērojami ietaupīt. Pārdomāti iepirkšanās paradumi vienmēr labvēlīgi ietekmē ģimenes budžetu.”
“LaTS” interneta veikals, pateicoties mērķtiecīgai tirdzniecības attīstības politikai un ieguldījumiem, gada laikā spējis audzēt apgrozījumu par vairāk nekā 15% saskaņā ar salīdzinošiem datiem 2024. gada un 2025. janvārī un februārī. Interneta tirdzniecības platformas attīstībā investēti vairāk nekā 50 000 eiro, un šobrīd e-veikala platformai tiek pieslēgtas arvien jaunas lauku tirdzniecības vietas, kas atbilst tīkla prasībām. Pasūtījumus saņem un apstrādā centralizēts zvanu centrs, nodrošinot vienotu platformu tirdzniecībai.
“LaTS” dibināts 2007. gadā kā SIA “Latvijas tirgotāju savienība”, kas apvieno mazos un vidējos Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumus ar mērķi samazināt to izmaksas, uzlabot konkurētspēju vietējā tirgū un veikt kopējus mārketinga pasākumus. Tīklā šobrīd apvienojošies 270 uzņēmumi ar vairāk nekā 700 tirdzniecības vietām visā Latvijā.