Ar naudu vien tomēr nepietiek
Nav jau liela māka noorganizēt augstas klases pasākumu ar neierobežotiem naudas līdzekļiem, bet tikai ar naudu vien nevar nopirkt visaktuālāko saturu, piesaistīt plašāko un ietekmīgāko auditoriju, tikai ar naudu vien nevar panākt atpazīstamību, ietekmi un labu reputāciju, norāda Digital Freedom Festival un Reputation Time rīkotāja Dagnija Lejiņa.
Pasākumi atdzīvina pamestas telpas
Pasākumu biznesa pazinēji norāda, ka šobrīd vērojama tendence pasākumus rīkot maksimāli netradicionālās vietās – pat telpās ar industriālu noskaņu un ēkās, kuras ikdienā stāv tukšas.
Lūkojas uz ārzemēm
"Ņemot vērā, ka Latvijas izklaides industrijas iekšējie resursi ir nelieli, jaunu ideju realizēšanai aģentūrām arvien lielāka uzmanība jāpievērš dažādu izklaides jomas risinājumu importēšanai no ārvalstīm," uzskata pasākumu aģentūras 3K Management vadītājs Gints Kronbergs.
Radošums vajadzīgs arī ēdināšanā
"Tirgus ir atdzīvojies. Vienu brīdi klienti bija ļoti piesardzīgi, pētīja cenas, kaulējās, bet tagad ēdiena izvēli veic ļoti racionāli," teic krodziņa Visi savējie saimnieks Verners Dūda. Ēdināšanas nozares pārstāvji uzsver - organizējot ēdināšanu pasākumu dalībniekiem, svarīga ir radoša attieksme, jo pasākums no pasākuma ļoti atšķiras.