Uzņēmuma lielo peļņu noteikusi galvenokārt tam piederošās Reģionālo mediju grupas pārdošanas darījums, Jaunanglijas Sporta kluba daļu pārdošana, kā arī apgrozījuma pieagums tā flagmaņa laikrakstā.
Teju 70 procenti no kompānijas neto ienākumiem pirmajā ceturksņi nākuši no Reģionālo mediju grupas pārdošanas darījuma, par to saņemot 140 miljonus dolāru.
Neskatoties uz kompānijas lielāko laikrakstu maksas digitālo abonementu pieaugumu, pirmā ceturkšņa operatīvā peļņa samazinājās par 24,3 procentiem, ko novilcis uz leju 8,1 procenta kritums reklāmas ieņēmumos. Kopējie ieņēmumi kritušies par 0,3 procentiem - līdz 499,4 miljoniem dolāru.
"Nevienmērīgā ASV ekonomikas vide un neskaidrie apstākļi pasaulē turpina radīt apgrūtinājumus reklāmas tirgum," sacīja kompānijas priekšsēdētājs Arturs Šulcbergers.
Šulcbergers rūpējies par uzņēmuma stratēģijas realizēšanu, attīstot tā drukas laikrakstu aktīvus par abonējamām digitālām versijām. “Mūsu lasītāji ir pieņēmuši mūsu digitālo stratēģiju, kas industrijā ir radījusi veiskmīgu modeli,” sacīja Šulcbergers.
Tai pat laikā avīzes visā ASV vēl arvien piedzīvo kritumus reklāmas ienākumos. Saskaņā ar Amerikas Laikrakstu asociācijas sniegto informāciju, reklāmas ieņēmumi 2011. gadā visā industrijā kritušies par 9,2 procentiem. Situācija kopš 2009. gada, kad reklāmas kritums bijis 28,6 procenti, krietni uzlabojusies, tomēr tā vēl aizvien ir daudz sliktāka kā pirmskrīzes periodā.