Darbs ir silkscreen tehnikā veidots Little Electric Chair (Mazais elektriskais krēsls) no Vorhola Death and Disaster (Nāve un posts) darbu sērijas, kurš tā arī nekad netika ievietots rāmī un visus šos gadus glabājies kopā ar vairākiem citiem Elisa Kūpera turnejas atribūtiem. Darbā atveidots elektriskais krēsls, identisks tādam, kuru tā dēvētā šokroka žanra pārstāvis Kūpers 70.gadu sākumā izmantoja savos šovos, imitējot nāvessoda izpildi.
Kūpera ilggadējais menedžeris Šeps Gordons atklāja, ka Kūpers ar Vorholu iepazinušies Ņujorkā, naktsklubā Max’s Kansas City.
"Tas notika 1972. gadā, Eliss bija pārvācies uz Ņujorku kopa ar savu draudzeni. Endijs bija sava veida grūpija, un arī Eliss tāds bija. Viņiem patika slavenu cilvēku kompānija, tāpēc viņi sāka satikties un kopā doties izklaidēties," izdevumam The Guardian pastāstīja Gordons.
Tostarp Vorhols apmeklējis Kūpera koncertu, kur notika minētā nāvessoda izpildes imitācija ar elektrisko krēslu. Vorhola attēls veidots pēc 1953. gadā uzņemtas preses fotogrāfijas, kurā redzams elektriskais krēsls Singsingas cietuma nāvessoda izpildes telpā. Šajā krēslā togad spriedumu izpildīja Jūliusam un Etelei Rozenbergiem, kurus notiesāja par plāniem nodot Krievijai ASV kodolprogrammas noslēpumus.
2015. gada novembrī Christie's izsoļu namā līdzīgs mākslas darbs, tikai zaļā, nevis sarkanā krāsā, datēts ar 1964. gadu, tika pārdots par aptuveni desmit miljoniem eiro, vēsta The Daily Beast.