“Mums jāsāk konkurēt ar sagatavotākiem produktiem, aktīvāk domājot par cenu, kādu varam par to prasīt. Nav jau noslēpums, ka pēdējo gadu laikā vietējā tūrismā tā cena nebija adekvāta. Cilvēki vienkārši brauca uz ārzemēm. Arī šogad diezgan daudz cilvēku šīs garās Jāņu brīvdienas nepalika Latvijā, bet svinēja Jāņus, piemēram, Itālijā,” pirmdien intervijā Latvijas radio pēc piecām brīvām dienām sacīja A.Slokenbergs.Viņš teica, ka Latvijas tūrisma tirgus līdz 2009.gadam dzīvojis relatīvi vieglos konkurences apstākļos, taču tagad esot mērķtiecīgāk jāpāriet citā konkurences līmenī. TAVA koncepcija ir nesteidzīga atpūta Latvijā, izceļot pamatvērtībasvērtības – kultūru un tīro dabu. Šobrīd tūrisma balsts Latvijā reāli esot Rīga, jo Latvijas galvaspilsētā ir 70 % nakšņojumu. Rīga veiksmīgi varot konkrēt brīvdienu segmentā, kas ir piektdiena, sestdiena, svētdiena.
TAVA: Aktīvāk jādomā par cenu, ko piedāvāt arī vietējam tūristam
Kritiskā masa tūrisma piedāvājumā ir jāveido vietējam tūristam, uzskata Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs. Pēc viņa norādītā, nevar radīt produktus tikai ārzemniekiem. Taču šobrīd, salīdzinoši augsto cenu dēļ, daudzi Latvijas iedzīvotāji nupat garās brīvdienas esot aizvadījuši ārpus valsts.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.