Tiltu kopīgi veidojuši Eindhovenas Tehnoloģiju universitātes studenti un būvniecības grupa BAM Infra.
Dizaineri norāda, ka aptuveni 800 betona slāņu biezais tilts, kas savieno divus ceļus, varētu izturēt 40 kravas automašīnu svaru.
"Viena no drukāta tilta priekšrocībām ir tā, ka nepieciešams daudz mazāk betona nekā tradicionālajā tehnikā, kurā veidne tiek piepildīta," teikts universitātes mājaslapā. "Printeris iepilda betonu tikai tur, kur tas ir nepieciešams."
Nīderlande, ASV un Ķīna ir vienas no vadošajām valstīm 3D drukāšanas tehnoloģiju pielietošanā, izmantojot datorus un robotiku, lai no nulles radītu objektus un konstrukcijas.
Piemēram, kāds holandiešu jaunuzņēmums MX3D ir sācis drukāt nerūsējošā tērauda tiltu, kuram trešā daļa jau ir pabeigta. Mērķis ir pabeigt tilta drukāšanu līdz martam un jūnijā to izvietot pār Amsterdamas kanālu.
Onslow