Kā vairākumam pasažieru automobiļu, kas nāk no strādnieku, t.i. komerctransporta vides, tam ir panaivs dizains, kas jau pa gabalu vieš uzticību - šis nu gan nekad nepiemānīs! Miniveni, kas tapuši no furgoniem, piedzīvoja uzvaras gājienu gadsimtu mijā, un tagad, kad visa Eiropa spiesta skaitīt katru kapeiku, mūlis īsta zirga vietā atkal ir aktuāla tēma.
Gandrīz mazs autobuss
Ja Renault Kangoo izpūtējā iebāztu imidža termometru, tas sasaltu
pie absolūtās nulles. Pat Ņūorleānā slīcis un melnādaino divreiz
piesmiets Chrysler Town& Country, vietējo meistaru apārstēts,
izskatās pēc piecreiz cienīgākā ģimenes lielauto. Taču Renault
Kangoo ir tikpat liels kā lielākā daļa izslavēto minivenu, bet
trešās sēdekļu rindas trūkumu kompensē ar kubveida bagāžas telpu.
Furgona sāni un aizmugure ir pilnīgi taisni, un tas veicina
pilnvērtīgu bagāžnieka izmantošanu.
Jaunajā Kangoo arī nav jāaicina talkā spēkavīru brigāde sēdekļu demontāžai, jo otrā rinda, sadalīta attiecībā 1/3 pret 2/3, nokrīt horizontāli, paraujot vienu vienīgu kloķīti. Abās pusē atrodas platas slīddurvis, kas reizēm gan ieķeras, taču paver neparasti plašu pieeju salonam un bagāžniekam. Kalnu velosipēds, bērnu sēdeklītis, teltis, somas utt. - Kangoo tas viss ietilpst vienā piegājienā.
Taisni un ekonomiski
Iespaidi par braukšanu ar Renault Kangoo atkarīga no ieradumiem.
Tie, kas paraduši sēdēt savā automobilī uz grīdas ar skatienu ceļa
policista bikšupriekšas augstumā, franču "kablukā" jutīsies kā pana
Batorija bandītu uz mieta uzdurti. "Džiperiem" Renault sēdpozīcija,
gluži otrādi, šķitīs parāk zema un parāk apstiklota. Redzamība no
Kangoo vadītāja vietas ir vienkārši ideāla, ergonomika apvieno
Renault Clio kloķus un autobusa stūres leņķi. Ja vēl spēsiet norīt
faktu, ka pat vispēdīgais mopēds par katru cenu gribēs Kangoo
apdzīt, stūrējiet bez bēdu. Vai arī ejiet braukšanas kursos pie
maniakiem - piegādātāju furgonu šoferiem.
Viņi noteikti jums pastāstīs, ka jebkurš "bussdakabluks" bez slodzes, t.i., kravas, iet kā raķete. Renault Kangoo dīzelis nav lielāks par lielo kokakolas pudeli, bet raujas uz priekšu ar ķildīga pūdeļa sparu. Līkumos debeszilais akvārijs, dabiski šķiebjas, bet taisnē ir reālas iespējas līgani aiziet garām vai vismaz turēt līdzi pašpārliecinātiem skrējējiem. Galvenais izkopt atsvešinātu sejas izteiksmi kā apustuļiem gleznās par Jēzus dzīvi, jo aiz Ikarusa izmēra panorāmas stikla pasažieri ir kā uz skatuves. 1,5 dCi vidējais degvielas patēriņš ir 6,3 l /100 km, kas pie ledusskapja aerodinamikas ir ļoti labs rādītājs. Benzīna motori Renault Kangoo nav labākā izvēle, jo miniveni parasti brauc tālu un daudz. Vienīgais arguments par labu 1,6 l motoram ir par vienu diviem tūkstošiem eiro zemāka cena, taču Kangoo dīzelim ir trīs jaudas versijas no 75 līdz 105 ZS. No īstiem miniveniem Kangoo ir droši pasargāts ar cenas barjeru, taču pie apvāršņa jau redzams jaunais Citroen Berlingo, kas ienesīs jaunu stilu pasažieru auto uz bulciņmašīnu bāzes.
***
Renault Kangoo
J J J Dizains
J J J tehnika
J J J J komforts
***
cenas, eiro
Renault Kangoo Oasis 1,5 dCi 11 450
Renault Kangoo Helios 1,5 dCi 13 950*
Renault Kangoo Privilege 1,6i 12 600
Citroen Berlingo First 1,6 HDi 12 700