Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Skauts no Čehijas

Patiesībā Subaru bija pirmais, kas iedomājās uzlikt parastu universāli uz lielākiem riteņiem un apjozt ar plastmasas aizsargiem kā velkoni ar riepām. Tomēr tieši pirmā Audi Allroad quattro negaidītie panākumi iedvesmoja Škoda mārketinga specus "uztūnēt" pilnpiedziņas universāli Octavia Combi 4x4. Ap pirmo Octavia modeli ieceri realizēt neizdevās, toties Octavia II modeļu rindā jau sākotnēji bija ieprogrammēts "strādnieku Allroad", vārdā Scout.

Saņem, ko redzi

Jo vienkāršāks ir universālis, jo labāk tam piestāv piedzīvojumu meklētāja uniforma. Ar plastmasas apmalēm, aizsargpannu imitāciju un 17" riteņiem Octavia Scout stāv uz ceļa ne sliktāk par Volvo XC70 vai veco Allroad. Automašīna ir pat nedaudz augstāka nekā parastā Octavia Combi (40 mm plus 17 mm virs Octavia 4x4), tā ka vizuālais tēls paspilgtināts ar reālu varēšanu, kas gan neietver nopietnu bezceļu.

Škoda gan reiz sarīkoja pārgājienu ar Octavia Scout pa "neskartajām zemēm", tā pierādot, ka automašīna ar pilnīgi parastu Haldex tipa pilnpiedziņu spēj tikt tālāk, nekā mēs domājam.

Uzņēmīgais "maršbatjaks", kā to nosauktu Šveiks, neiedrošina uz offroad forsēšanu, toties vēlreiz apstiprināja, ka Škoda ir izturīga automašīna. Visi skauti bez činkstēšanas un traumām izturēja smago pārbaudījumu.

Skauts pret SUV


Scout ir sava veida Octavia topmodelis tāpat kā sporta versija RS, tikai domāts citai publikai. Šādu automobiļu pircēji parasti ilgojas pēc automātiskās pārnesumkārbas, taču VW korporatīvās intereses nepieļauj kaut vai DSG klātbūtni Scout iekšās. 150 ZS benzīna motors (Scout analogam Seat Altea Freetrack atvēlēts 200 ZS turbo) vai paskaļš PD sērijas 140 ZS dīzelis jādancina ar sešpakāpju rokas kārbu. Braukšanas ziņā Scout maz atšķiras no parasta Combi, taču pārsteidz cietā gaita.

Scout ir augstāka profila riepas un cita amortizācija, tad kāpēc tas nevarētu braukt stingri, taču līgani? Ikdienas lietošanā Octavia Scout ir ļoti ērts un labi aprīkots automobilis - standartā ir pat klimats un lietus sensors.

Tad kāpēc ar skautiem nav pilnas ielas? 25 tūkstoši eiro ir mazliet par daudz iedomātajiem Škoda cenu rāmjiem, bet ar papildaprīkojumu cipars uzlec līdz pat 28 tūkstošiem, kur periskopā jau parādās parketa džipi ar pieslēdzamām pilnpiedziņām utt.

Savukārt īstam lauciniekam plastmasas teātris nav vajadzīgs, un viņš ietaupa vairāk nekā 3 tūkstošus eiro, nopērkot parastu Octavia Combi 4x4 ar nepretenziozu 1.9 TDI.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko