Rakstīti avoti liecina, ka 16. gadsimta otrajā pusē ceriņus uz Vīni no Konstantipoles atvedis Austroungārijas ķeizara sūtnis Osmaņu impērijā Ožjē Gislēns de Bisbeks, un tā violetās ceriņu kupenas pārņēma Eiropas dārzus. Muzeja Rīgas Jūgendstila centrs izstādē Ceriņi no nepilniem simts eksponātiem apskatāmi vairāki izcili paraugi, ko rotā krūma dekors, – M. S. Kuzņecova sabiedrības porcelāna un fajansa fabrikā ražota terīne ar ceriņu un maijpuķīšu ziediem, porcelāna krūka ar romantisku ainavas gleznojumu, kura priekšplānu grezno balti un violeti ceriņi, kā arī ziedošu ceriņu zaru izšuvumi, kas rotā galdautus. Muzeja kolekcijā ir liels skaits atklātņu un apsveikuma kartiņu ar ceriņu ziediem.
Izstādi lieliski papildina gleznotāja Jāņa Cielava 1905. gada eļļas glezna Ceriņi un tēlnieka Gustava Šķiltera grafikas darbi – akvareļgleznojumi ar ceriņu motīviem. Izceļami tēlnieka dzejoļi, kas radīti, iedvesmojoties no reibinošās ceriņu smaržas “Zied ceriņi un ievas, viss gaiss šķiet saldi smaržo [..]”. Ceriņu šķirņu un krāsu daudzveidība vērojama Nikolaja Lunskija tvertajos fotomirkļos, kas iemūžināti ceriņu dārzā Pētera Upīša piemiņas muzejā Dobelē.
Izstāde veidota sadarbībā ar Rīgas Porcelāna muzeju, Latvijas Nacionālo mākslas muzeju, Rīgas vēstures un kuģniecības muzeju, muzeju Mencendorfa nams, Memoriālo muzeju apvienību, Rakstniecības un mūzikas muzeju, Raiņa un Aspazijas vasarnīcu, Latvijas Nacionālo vēstures muzeju, Pētera Upīša piemiņas muzeju, Dārzkopības institūtu, Nacionālo botānisko dārzu Salaspilī, SIA Arhitektoniskās izpētes grupa, AS Dzintars un privātkolekcionāriem.
Lai plašāk iepazīstinātu interesentus ar auga vēsturi, ceriņa motīva izmantojumu mākslā dažādos periodos, ceriņu simbolisko nozīmi, pielietojumu parfimērijā, kā īpašu piemēru minot smaržu Rīgas ceriņi, izdots arī izstādes katalogs Ceriņi, kuru ikvienam interesentam ir iespēja iegādāties muzejā Rīgas Jūgendstila centrs.
Īpaši izstādei ir papildināta muzeja suvenīru līnija ar trauku komplektu un atsevišķi krūzi, kur dekoratīvais elements – ceriņš − aizgūts no izstādes eksponātiem – 20. gadsimta sākuma šķīvjiem