“Cilvēka dabā ir nepārvarama tieksme pēc iespējas izvairīties no akūtām laikmeta negācijām, kas tiek panākta ar iluzoru apziņas filtru radīšanu uzliekot tā dēvētās rozā brilles, vai tēlaini izsakoties – strausiski paslēpjot galvu smiltīs un izslēdzot no savas apziņas problēmjēdzienus – vardarbība, retu dzīvnieku sugu izmiršana, narkomānija, liekulība un egocentriska aprobežotība, vai tautas kalpu, vai pseidoticības mantrausīgā divkosība, to visu noslēpjot aiz sociālpolitreliģisku ideoloģiju radītā prātu un dvēseli mierinošā opija tautai, kas tiek servēts visdažādākajās glazūrās, sākot no grezni garnētiem veiksmes stāstu lozungiem, uzmanību novērsošiem TV dziesmu kariem, vai pat rietumnieciski trekni baltiem Ziemassvētkiem, aiz kuru pašapmierinātā vēdera grūti saskatīt tik tālu Sīrijā notiekošo pilsoņu karu. Andreja Prigičeva darbos šīs divas paralēlās pasaules un to mijiedarbība tiek pasniegtas viegli nolasāmās, bērnišķīgi didaktiskās autonomās ainiņās, kuru ārēji nevainīgās mizanscēnas rod impulsu ironiskai pašatklāsmei un nojausmai par patieso pasaulīgo lietu kārtību,” saka izstādes kurators – mākslas zinātnieks Raimonds Kalējs.
Andrejs Prigičevs ir spilgts 21. gadsimta atklājums pie Latvijas laikmetīgās mākslas debesīm, kurš veiksmīgi apliecina sevi gan multimediālās mākslas neskaitāmajās formās, gan arī kā izcils restaurators un interjerists. Mākslinieks beidzis Liepājas Lietišķās mākslas vidusskolu, dzīvo un strādā Liepājā. Daudz glezno, radījis virkni instalāciju un interjeru, novatoriski atjaunojot vecas lietas, kuras viņa radošās iztēles transformētas iegūst jaunu dzīvi un vizuālo estētiku. Pēc mākslinieka zīmējumiem animācijas studijā Rija tapusi multiplikācijas filma Kad āboli ripo.