Līdztekus stājdarbiem izstādē skatāmas arī mākslinieces darinātās rotas – „Amuleti”. Tos pati autore raksturo kā „ļaunās acs ķērājus”, kas kalpo enerģētiskai aizsardzībai. Turklāt kapara rotām piemīt ārstnieciska iedarbība. Jau izsenis zināms, ka kapars regulē asinsriti. D.Dubiņa darinājusi un autortehnikā apgleznojusi arī zīda tunikas, tauriņus un šalles.Dina Dubiņa dzimusi Rīgā 1955.gadā. 1974.gadā beigusi Rīgas Lietišķās Mākslas vidusskolu, bet 1980.gadā - Igaunijas Mākslas universitāti. Kopš 1974. gada piedalījusies izstādēs Rīgā, Vīnē, Grācā. Darbi atrodas Rīgas, Maskavas, Pēterburgas, Kēnigsbergas muzejos, kā arī privātkolekcijās. Kopumā māksliniece piedalījusies aptuveni 60 izstādēs Latvijā, Igaunijā, Vācijā, Francijā, Dānijā, Japānā, ASV u.c. Starptautiskajās Juveliermākslas izstādēs Jabloņeca 77 un Jabloņeca 83 apbalvota ar goda diplomu.D. Dubiņa strādā rotu dizaina, kā arī emaljas mākslas nozarē. Mākslinieces lielformāta gleznas un miniatūras gatavotas karstās emaljas tehnikā, katru detaļu vairākkārt apdedzinot 900 grādu temperatūrā.
Dina Dubiņa. pārVērtības
Izstādē skatāmas Dinas Dubiņas kompozīcijas, kas gatavotas no vara un pārklātas ar karsto emalju. Šādi apstrādāts metāls nepakļaujas nedz saules gaismas, nedz arī mitruma ietekmei, un ir praktiski mūžīgs. Senatnē šo tehnoloģiju izmantoja gan ikonu darināšanā, gan sadzīves priekšmetu izrotāšanai. Krievijā emalju plaši izmantoja slavenā Faberžē firma, jo blakus dārgakmeņiem un cēlmetāliem tā atklājas kā līdzvērtīgi izteiksmīgs materiāls.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.