Māras Brašmanes īpašs interešu objekts pilsētā vienmēr ir bijis „pilsētas vēders”- tirgus, Anda Krauze ir daudz fotogrāfējusi cilvēkus noteiktos Rīgas rajonos, piemēram, Avotu ielas un Stacijas apkārtnē, bet Inta Ruka priekšroku dod ilgstošai konkrētas vietas dokumentēšanai, piemēram, mājai, precīzāk, cilvēkiem, kā tas bija Amālijas ielā. Katrai no autorēm ir kāda noteikta pieeja pilsētas fotogrāfēšanai, ko ietekmējusi gan pati pilsēta, laiks, pieredze, arī noteikumi.Māra Brašmane, Anda Krauze un Inta Ruka ir fotogrāfes, kuras iespējams saukt par pilsētas fotogrāfēm, īpaši, ja ar pilsētu vispirms tiek domāts cilvēks.
Kino un arhitektūra lekcija Pilsētas fotogrāfija: Brašmane. Krauze. Ruka
Pilsēta visu trīs fotogrāfju – Māras Brašmanes, Andas Krauzes un Intas Rukas darbos ir ieņēmusi svarīgu vietu; tā attēlota dažādi, vienlaikus visiem skatījumiem ir kaut kas kopīgs, un tas ir – cilvēks. Visas trīs fotogrāfes uzskata, ka viņu fotogrāfijā „pirmais skats” ir vērsts uz cilvēku, bet viss pārējais - ielas, mājas, transports ir drīzāk cilvēku papildinoši, ne veidojoši elementi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.