«Tā nav īsta izstāde, drīzāk – panikas lēkme porcelānā, skatīta palēninājumā. Pārvietojoties pa Rīgas Porcelāna muzeja labirintveidīgajām telpām – no augšstāva līdz pazemes stāvam un tām pa vidu – Skujas Braden darbi aptver telpisko haosu ar plaši izplestām rokām un cieši
sažņaugtām dūrēm», tā savu personālizstādi Augšā, lejā un visapkārt raksturo Skuja Braden –
mākslinieču Ingūnas Skujas-Breidenas un Melisas Skujas-Breidenas kopējā identitāte, kas jau 25 gadus piedāvā pasaulei savu redzējumu, vērojumus un kritiku, izteiktu porcelānā.
«Šī ekspozīcija ir pasaulei, kas ir zaudējusi veselo saprātu (vai tas kādreiz tai ir bijis?). Mēs
labprāt pieņemam fragmentāciju, uzslāņojam barokālu stāstījumu, ģeopolitisku kritiku un
absurdas mitoloģijas, sasaistot ekspozīciju vitrīnas gluži kā porcelāna pierādījuma dēli. Leda
dzemdina gulbi, kamēr mūzikas lādīte maigi uzstāj: Let it be. Bērzu birztala ietērpta augstās
modes līķautā. Savvaļa postapokaliptiski defilē pa mēli. Orvela Dzīvnieku ferma piedzīvo
Antropocēna uzlabojumus un kļūst par totēmu mulsinošajam mirstīgumam. Mūsu jaunākā
izstāde ir kā šūpuļdziesma klimata šausmu laikā – mīts, kas sastopas ar mīmu. Augšā ir lejā,
lejup ir augšup, un visapkārt ir porcelāna haoss – rūpīgi izkārtots, nedaudz ārprātīgs un pilnīgi
mērķtiecīgs,» saka mākslinieces.