c. Reklāmā tēvs un meita piknika atmosfērā tērzē kādā pļaviņā Argentīnā, protams, ka viens no no šī "piknika" obligātajiem aksesuāriem ir "Loius Vuitton" somiņa. Sofija Koppola, kura pasaules atzinību iemantoja ar filmām "Pazudis tulkojumā" (Lost in Translation) un "Marija Antuanete", jau ir piedalījusies virknē reklāmkampaņu (Marc Jacobs u.c.), savukārt F.F.Koppola līdzas režijas klasiķa statusam ir arī veiksmīgs biznesmenis un vīnu ražotājs.
Koppolas kļuvuši par reklāmas sejām
Pasaulslavenais režisors, leģendārās "Krusttēva" triloģijas veidotājs Frānsis Fords Koppola un viņa meita, režisore Sofija Koppola kļuvuši par luksusa preču ražotāja — "Loius Vuitton" reklāmkampaņas sejām.Reklamējot Vuitton somas režisori — tēvs un meita — Koppolas ir pievienojušies līdzšīnējai Vuitton reklāmkampaņu slavenību plejādei — aktrise Klatrīnai Denēvai, bijušajam PSRS līderim Mihailam Gorbačovam u.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.