Portretus veidojis fotoduets Merts Alass un Markuss Pigots - fotogrāfi, kuri sadarbojas ar modes namiem Louis Vuitton, Miu Miu un Fendi, viņi bija 2006.gada Pirelli kalendāra autori. S.Johansone senāk reklamēja Louis Vuitton un Reebok, patlaban viņa ir jaunās Dolce & Gabbana kosmētikas līnijas seja. Par savu mūzu aktrisi uzskata ne vien režisors Vudijs Allens, bet arī modes mākslinieks Marks Džeikobss.
Skārleta Johansone būs šampanieša seja
SKĀRLETA JOHANSONE (24) izvēlēta par šampanieša Moet & Chandon reklāmas seju. "Esmu gatava ieiet vēsturē kopā ar šo zīmolu - kā pati pirmā šā šampanieša reklāmas seja," saka aktrise, kļūstot par pirmo slavenību, kura veicinās Moet & Chandon noietu. Globālā kampaņa startēs aprīlī - Skārleta būs redzama gan uz plakātiem pilsētvidē, gan uz autobusiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.