Visi kinoteātri atteica
Artūrs neslēpj, ka filmā ir tikai trīs profesionāli aktieri. Viņš pats, kaut gan nav pabeidzis Maskavas aktieru skolu, kurā mācījās. Vienīgais latviešu aktieris - Pēteris Liepiņš no Dailes teātra, kā arī Vladimirs Episkapasjans, kurš nosvinējis 50.reizi, kad filmā tēlo miršanu. Pārējie aktieri ir neprofesionāli, arī galvenās lomas atveidotājs - sešus gadus vecais Artūra māsīcas dēls. A.Duboks latviešu kino velta daudz asu vārdu: "Daudzi pat nezina, kā filmēt to filmu. Mums nav operatoru. Mums ir labi teātra aktieri, bet nav labu kinoaktieru. Mums nav nekā!" Visi kinoteātri, kuros vērsies A.Duboks, tajā skaitā Coca-Cola Plaza un K.Suns, filmas regulāru izrādīšanu atteikuši. Turklāt "nav normāli, ka kinoteātri pa trim, četriem mēnešiem izskata, vai filmu rādīs vai nerādīs", Artūrs ir sašutis.
"Varbūt kinoteātri vēl mainīs savu politiku, jo man līdz šim brīdim nav saprotams, kāpēc viņi atteica..." viņš nosaka un liek noprast, ka viņam "šo situāciju līdz galam palīdzēs noskaidrot Latvijas politiķi, neteikšu vēl, kuri".
Nesanāca kā Holivudā
Artūrs iegādājies grāmatas Holivudā. Par režiju. Taču viņam nesanācis kā Holivudā - būt tikai režisoram. Viņš kļuvis arī par producentu, kurš meklē gan sponsorus, gan arī filmēšanas laukumā pazudušus operatorus. "Ja kāds domā, ka ar viņu es gribēju nopelnīt naudu - protams, gribēju, bet šeit, Latvijā, tas ir ļoti sarežģīti." Banku rīcību, pie kurām Artūrs vērsies ar lūgumu sponsorēt, viņš sauc par nekorektu: "Man liekas, ka mūsu baņķieriem galvā ir kaut kas galīgi cits. Viņi pat neatzvana un nepasaka - mēs dodam negatīvu atbildi." Filma uzņemta galvenokārt par paša A.Duboka naudu.
Krievija un Ukraina gaida
Beidzot atrastais sponsors esot licis viņam justies kā ķīlniekam. "Lai filmu pabeigtu, vajadzēja piekrist, ka firma ir filmas ģenerālsponsors un savas firmas brendu, kas absolūti nav saistīts ar kinoindustriju, liek priekšā, lūk, "Senson auto piedāvā šo filmu". Arī Holivudā filmās ir tā sauktā slēptā reklāma Coca-Colai vai vēl kaut kam, bet nekad tur nav - Coca-Cola piedāvā filmu tādu un tādu..."
"Filma jau ir izmesta internetā, par to arī liels "paldies" firmai Lantaris!" ironiski nosmīn mūziķis. Ar šo firmu bijis līgums par filmas montāžu, taču darbs nav paveikts laikā, tāpēc līgums lauzts, bet "viņi par to no montāžas galda nozaga un izmeta internetā vēl līdz galam nesamontēto filmu".
Arī pret kritiķiem režisors ir skarbs: "Kritika ir neadekvāta, mani neinteresē, ko par šo filmu pateiks mūsu kritiķi!" Viņam daudz svarīgāk, ka interesi izrādījusi Krievija, Ukraina un vēl dažas valstis: "Latvijā vajag atbalstīt savējos, bankām - ātrāk dot naudu vai atteikt, ātrāk koordinēt; visu vajag darīt ātrāk, jo ko es, johaidī!, piecus gadus gaidīšu nākamajai filmai naudu? Vēlu veiksmi Latvijai, un, ja kādam ir labas idejas vai ierosinājumi, sakiet!"