Pats esmu izjutis uz savas ādas RS darbinieku nievājošo un nepieklājīgo attieksmi pret pasažieriem. Jauni noteikumi, kas dotu vadītājiem un konduktoriem plašākas pilnvaras, būtu kā lāsts pasažieriem. Jā, RS vēlas pasargāt savus darbiniekus no dzērāju un huligānu uzbrukumiem vēlās vakara stundās, bet vai tādēļ ir jācieš arī tiem, kuri nav vainīgi?
Jā, vēl RS kopā ar jauno Rīgas mēru jau tagad paziņo, ka biļešu cenas augs. Pieaugot inflācijai un degvielas cenām, aug RS izdevumi, tas ir fakts. Bet fakts ir arī tas, ka Rīgas sabiedrisko pakalpojumu regulators un Valsts kontrole reiz noraidīja RS vēlmi palielināt savu pakalpojumu cenu par 100% (no 20 uz 40 santīmiem), jo RS finanses nav pārskatāmas. Vai tagad ir kas mainījies? Vai nebūs tā, ka RS nespējot optimizēt sava uzņēmuma darbību lielāko nastu novels uz RS pakalpojumu izmantotājiem, nevis paši mēģinās saimniekot izdevīgāk un pārskatāmāk? Gluži tāpat kā gadījumā ar diskriminējošajiem noteikumiem, secinājums viens—vainīgs ir pasažieris.