Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Trešdiena, 2. oktobris
Skaidris, Ilma

Kā mazināt sastrēgumus pie Jūrmalas robežas?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
trusis nejaukais
t
bet runaajot par teemu - nu mums tak ir tik attapiigi un gudri eksemplaari iekshlietu ministrijaa, ja jau var kjert un sodiit automaatiski tad kaapeec nevar tik pat automaatiski piestaadiit reekjinu par iebraukshanu juurmalaa? uzlieciet paaris no tiem 1000 mentu fotoradariem lai tik fochee nummurus un piestaada reekjinus auto iipashniekiem.. nonstops garanteets.
trusis nejaukais
t
tas fuss ap Juurmalu man liek atcereeties veco labo Imanta-Babiite sakaamo - "kas neriskee - nedziivo Juurmalaa!". Respektiivi, ir tak jaareekjinaas, ka dziivojot pie juuras buus atpuutnieki un buus shii sezonaalaa probleema neizbeegami. Ir jaasaprot, ka nevar gribeet visu - dziivot Juurmalaa un neljaut parastajiem mirstiigajiem turp doties atpuusties. Te izklausaas peec bagaato wanna-be gaudaam - nu ja juus gribat dziivot kaa Kargins - PELNIET VAIRAAK! Nepatiik? So what, who cares, juura nepieder juurmalniekiem vieniem pashiem. Pat Los-Angeles rajonaa Longbeach kur KATRA maaja maksaa miljonus, var jebkursh mirstiigais piebraukt, atstaat auto peec izveeles vai ielas malaa vai maksas staavvietaa (kura tad arii ir apsargaata) un doties pastaigaa gar okeaanu vai skrituljot pa lieliskajiem betona celinjiem. Un tur neviens negauzhaas un neliek maksaat, pie privaatmaajaam ir tikai plaaksniites ar luugumu neatstaat auto kaadaa konkreetaa vietaa, ja maajas saimnieks tur novieto savu auto. Vienkaarshi un cilveeciigi. Bet pie mums tak ir dalja ar zilajaam asiniim. Nu tad manupraat pareizaaks risinaajums tieshi ir shaads - ja cieniitais Juurmalas iedziivotaajs neveelas uz vinja ielas " tie kretiini atpuutnieki nevazaajas" tad njem un pats samaksaa par staaveeshanu visas ielas garumaa un tad neviens tur novietot auto vairs nevarees. Got no balls?
Dārznieks
D
Var jau izdomāt vēl bezjēdzīgākus jautājumus. Bet - vai vajag ? Cilvēki dodas izniekot savu brīvo laiku un katrs to dara pēc savas saprašanas. Vienīgais, kas būtu solīdi - jau laikus brīdināt braucējus Ventspils virzienā, ka jānogriežas jau laikus pa labi, pa Liepājas ceļu. Jeb rezervēt vienu kustības joslu automātu rindā stāvošajiem. Būs sava veida tusiņš stundas 3. Ja atceramies, 90-tajos 10-15 km rinda uz Lietuvas - Polijas robežas bija ikdiena vairāku gadu garumā. Jeb tagad Itālijā,Francijā,Vācijā 30 km 5-6 stundās. Kam nav jāravē - var stāvēt rindā pēc aktīvās atpūtas.
who cares
w
Ja "atrisinās" sastrēgumus pie robežas - sastrēgs kaut kur citur, jo "pilsēta" pašaura
who cares
w
Vai vajag?
musilm
m
Jūrmala dzīvo kā viduslaikos vidusaazijaa - iekasē bakshish pie pilsētas vārtiem. Kaut arī pēdējā laika publika ir tādā, kurai tas ir parasta lieta.
alfred
a
Jūrmala dzīvo kā viduslaikos - iekasē muitu pie pilsētas vārtiem. Domāju, ka to kādam vajadzētu apstridet satversmes tiesaaaa
NPPIP Viesturs
N
Neko nevajag mainīt. Labi ir, ka Jūrmalai nāk nauda; labi ir, ka Jūrmalai ir kūrorta statuss. Cilvēkiem vajag saprast, ka ērtības var radīt tikai ar savu darbu; tikai ar saprātu. Tātad, lai pārējie domā alternatīvas. Ir mikriņi, ir vilciens - jāizmanto šie resursi. Un nebūs sastrēgumu, nebūs problēmu.
precedents
p
Jūrmala ir tikpat īpaša pilsēta kā daudzas citas pilsētas. Tādēļ iebraukšanas, caurbraukšanas maksu vajag arī Rīgai, Liepājai, Ventspilij, Saulkrastiem, Siguldai, Cēsīm, Daugavpilij, Bauskai, Ķekavai, Iecavai, Līgatnei, Salacgrīvai, Valmierai, Kuldīgai, Sabilei, Kandavai, Talsiem un visām pārējām. Ļoti atvainojos, ja kādu piemirsu. Sāksim ar Baltezeru. A'kas?
d'Andris
d
Mani vairāk uztrauc sastrēgumi Saldus centrā :) Lūdzu aktualizēt šo punktu arī! Par Jūrmalu varu piedāvāt samazināt caurlaides cenu uz Ls 0,50 laikā no pl.4.00-8.00. Kas agri brauc, tiem atlaides :)) Un vienmērīgāka noslodze Jūrmalas slābanajam izklaides servisam.
odzinja:)
o
Aizliedzam visu! iebraukt ar sveshaam mashiinaam, sveshaam pakaljaam, aizliedzam dzemdeet, lai taadi kretiini kaa es nebrauc uz juusu juuru, utt. Atceramies puisi vaardaa Staljins:Ir cilveex ir probleema, nav cilveex, nav probleema! Varbuut shaujam visus nost, kuri traucee mieriigi nopirsties???
jūrmalnieks
j
Aizliegt iebraukt svešām automašīnām, lai nemaitā gaisu. Lai brauc ar vilcienu, kā sociālisma laikā!
gm
g
Neapšaubāmi, ka caurlaižu sistēma Jūrmalā ir gan no eknomiskā, gan no juridiskā viedokļa ļoti apšaubāms risinājums. Agri vai vēlu var tikt pierādīta šī lēmuma nelikumība un Jūrmalas pilsēta var nonākt uz bankrota robežas, ja jāatmaksā visi nelikumīgi ieņēmumi. Protams, ka daļa jūrmalnieku, tai skaitā, ļoti ietekmīgu ir ieinteresēti, lai samazinātu iebraucēju plūsmu Jūrmalā. Viņi ir sapirkušies dārgus īpašumus un tagad spiesti sadzīvot ar atpūtnieku masām, kas klīst apkārt. Protams, ka viņi vēlas pēc iespējas to samazināt. Tomēr pašreizējais risinājums ir ļoti tuvredzīgs. Vispirms jau tādēļ, ka pamatīgi iebraukšanu pilsētā arī viņiem pašiem. Pašai pilsētai tas ir ērts ienākuma veids, tomēr risinājums ir tik kaitinošs, ka patiesībā dod pretēju efektu - eknomika pilsētā nevajadzīgi bremzējas un līdz ar to nodokļu ieņēmumi, kas, visdrīzākais, pārsniedz ieņēmumus no caurlaidēm. Pareizāks risinājums būtu regulēt plūsmu ar maksas stāvvietām jau pilsētas iekšienē, it īpaši jūras tuvumā. Dārgajos "guļamrajonos" varētu ar apstāšanās aizliegumiem (jūrmanieki varētu izmantot speciālās atļaujas, lai īpašas vietās paši varētu stāvēt un maksas vietās nemaksāt) un citām ceļazīmēm, ar "guļošajiem policistiem" novirzīt pamata plūsmas pa citiem ceļiem. Citur pasaulē ļoti labi un korekti risina jautājumus, kā pasargāt ekskluzīvos rajonus no liekām masām. Tas tiek darīts neuzkrītoši, korekti, tā kā neviens lieki neaizvainojas un negānās par "biezajiem". Savukārt pie lielajiem tūrisma, atpūtas centriem radīt plūsmai labvelīgus apstākļus - bezmaksas, daudzstāvu stāvvietas, utt. Tūrisma plūsma ir naudas plūsma, ko pareizi organizējot var labi un veiksmīgi regulēt. (brīvajā tirgū darbojas arī pašregulācija - sezonā vienas cenas, nesezonās citas) Jūrmalai ir būtiski noturēt tūristus visu gadu, tādēļ ir jādomā par atpūtas un izklaides risinājumiem arī "ne sezonā". Pašreizēja caurlaižu sistēma ir vēsturisks padomijas laiku risinājums, kas ir morāli novecojis un tikai grauj Jūrmalas tēlu. Ar laiku tas sāk piedot pilsētai lamu vārda pieskaņu. Domāju, ka pašiem jūrmalniekiem tas liek justies labi.
Mg
M
Lielākā stulbība ir tā, ka šīs nodevas iekasēšanas dēļ, cieš arī visi, kuriem jābrauc pa Venstpils šoseju. Normāli būtu, ja naudu iekasētu par stāvēšanu Jūrmalā, kā tas ir visur citur, nevis par iebraukšanu. Tagad apvedceļš ir normāls un diez vai būs liela interese Jūrmalu izmantot tikai caurbraukšanai.
Kabula
K
Iebraukšanu Vaivaros, izbraukšanu Bulduros.. un lieta darīta!:)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja