Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +9 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 5. novembris
Lote, Šarlote

Kā uzlabot braukšanas kultūru pa Latvijas ceļiem?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bite
B
Vislielākā nekulturālība lielos daudzumos vērojama Rīgā. Mani radiņi no Kanādas bija šokā, cik agresīvi ir mūsu cilvēki pie stūres! Arī tie lēnie braucēji, kuri sludina, cik uzmanīgi un pareizi viņi brauc, provicē pārējos satiksmes dalībniekus. Policijai arī tiem vajadzētu pievērst uzmanību, nosūtot pamācīties, ko nozīmē pareizi braukt!
vilks72
v
Autoskolas joprojām nekontrolēti producē sārtvaidžus/sārtvaidzes ar tiesībām, bet bez mazākās saprašanas par auto vadīšanu. Kamēr šis rūpals līdzīgi prostitūcijai plauks un zels tā dēvēto varas struktūru piesegā, nekas nemainīsies. Par ceļu policiju nav pat vērts runāt - tādas nav un patiesībā nekad nav bijis. Tie paši VAI miliči citās formās vien ir.
Edmunds
E
Braukšanas kultūra patiesībā uzlabojas ar katru gadu. Bet tikai pateicoties pašiem braucējiem. Polcijai joprojām ir ļoti zems reitings un PR braucēju acīs - jo tie ir tikai kā naudas iekasētāji un sodītāji. Pie tam krīzes apstākļos ir audzis atkal kukuļu ņemšanu skaits. Cik tik dzirdi pa malu malā - tas atpircies, tas atpircies. Patiesība laba braukšanas kultūra ir iespejama, ja ir labi organizēta satiksme. Pirms gada, kad bija nenormāli sastrēgumi, tad arī nebija kultūras. Žēl, ka policija imitē rīcību tikai ar dzērājšoferu ķeršanu.
Egils
E
Vienkāršs operatīvais pasākums braukšanas kultūras uzlabošanai. Starts Krasta ielā pie dzelzceļa. Precīzi nepārkāpjot CSN pa 3. joslu brauc A. Lukstiņš (CSDD), pa 2. joslu 10m aiz viņa E.Zivtiņš (CP). TV kameras filmē notiekošo aiz viņiem un uz 1. joslas. Pasākums atkārtojams regulāri, darbības vietu drīkst mainīt.
Egils
E
Šī un līdzīgas tēmas mani uzrunā. 1. Pirmais, vienkāršākais, efektīvākais un pilnīgi bezmaksas- ieviest tikai vienu vienkāršu principu, kuru varētu noformulēt ar vienu teikumu APK. Vai "Diena" vēlas par to parunāt? Tad ne šeit vismaz. 2. CSN savā pašreizējā ilggadīgā izskatā ir pārpilni ar neskaidrībām, kuras mēdz robežoties ar muļķībām. Autoru tiem nav -vnk kolektīva bezatbildība. 3. CSDD pilnīgi nepamatoti valkā savu nosaukumu, lai gan ar satiksmes drošību saistība vien aiz ausīm pievelkama. 4. CP darbība jebkura pārkāpuma gadījumā ir nevis pienākums bet labprātīga. Gribu -redzu, negribu-lieciet mierā. Stāvu krūmos ar radaru, viss pārējais pie kājas. Kas tu tāds, ka man vēl norādīsi. Par šīm lietām varētu daudz... kāda jēga?
Joņs
J
CP,galvenokārt, ķer ātrumpārkāpējus.Taču ātri braukt arī var kulturāli ! Nekulturālība,vispirms,izpaužas manevrējot uz ceļa - masveidā netiek rādīts signāls,bezkaunīga parkošanās,līšana priekšā krustojumos pie luksofora.Te,lūk, varētu savākt ātri un daudz soda punktu un...naudiņu arī.Pie kam vairāk nekā ķerot uz ātrumu ! šie pārkāpumi CP nav populāri.Un par to,ka gandrīz katrs trešais pļāpā pa mobilo !!! Visiem minētajiem pārkāpumiem nevajag ne parastos ne fotoradarus!
i
i
novākt no ceļa reketirus/ Ja valsitij nauda atrodas - ieveist policistus/
Mantrausis
M
Lai katrs dara, kā grib. Sabiedrība attīrīsies.
who cares
w
Būtībā ir labāk, nekā jebkad iepriekš un lēnām lietas mainās. Tagad ļautiņiem reizēm pat ir iespējas dzīviem šķērsot ielu pa gājēju "pārbrauktuvi". == Ir viena cita lieta, par ko būtu jēga padomāt. Daudzu ceļu diezgan nožēlojamais stāvoklis piespiež braucējus skatīties nevis uz priekšu (uz satiksmi, situāciju attīstību, u.tml.), bet tieši priekšā - lai netrāpītu kādā nejaukā bedrē. Izveidojas pavisam nejauks paradums...
Daunis
D
Vispirms LV ir jāuzbūvē ceļi ( esošie par 95% ir ceļiem līdzīgas inženiertehniskās būves), tad arī varēs runāt par kultūru uz tiem.
K.
K
Man šķiet, ka braukšanas kultūra pēdējo gadu laikā ir visnotaļ uzlabojusies. Ar to es domāju tās situācijas, kurās viens vadītājs palaiž otru, braucot ikdienā Rīgā to es novēroju itin bieži. Par spīti progresam, vienmēr var un arī vajag labāk. Ir arī lielai daļai vadītāju raksturīgi "paradumi", kas neuzlabo kopējo braukšanas kultūru. Pirmais kas nāk galvā ir tipiskā šoseja, kaut vai tā pati Jūrmalas šoseja. Ļoti bieži ir tāds variants, ka 3 un 1 joslas ir visātrākās, savukārt vidējā joslā ir vesals bars saspiedies. Itin bieži 2 joslā uz šosejas brauc daiļā dzimuma pārstāves ar ātrumu, kurš krietni lēnāks par maksimālo atļauto, līdz ar to lieki veidojot sastrēgumu. Ja pareizi atceros, tad vadoties pēc CSN vadītājam būtu jācenšas braukt pēc iespējas tuvāk ceļa labajai pusei, proti, pirmajā joslā, ja tā ir pilna, tad droši var izmantot abas pārējās joslas. Runājot par CP darbu.. šeit no manas puses ir vien smaga nopūta. Kad vēl biju mazs zēns, man vienmēr šķita, ka Policija ir ielās lai rūpētos par manu(mūsu) drošību. Tagad man šis priekšstats ir apgriezies par 180, diemžēl. Ļoti bieži uz mūsu ceļiem nākas novērot CP ekipāžu stāvam tur, kur eventuāli garām palidos kāds bumers, kurš pie apturēšanas visticamāk par katru cenu mēģinās iedot kukuli. Protams, nav jau arī tā, ka pie visas šīs korumpēšanās ir vainīga CP, problēma ir pašā sabiedrībā. Vēl pēdējais ko gribēju piebilst ir tas, ka autoskolās cilvēkus māca pārvietoties apdzīvotā vietā ar 50km/h, bet reālajā satiksmē šis ātrums ir +10, turklāt šis princips darbojas visur. Paldies par uzmanību.
Ilmārs
I
Ja jau tagad, uz vietām slimnīcas slēdzot, paliek mazāka iespēja, ka tu pēc avārijas izdzīvo, tad - tas fakts būtu jāņem vērā kā arguments, lai brauktu piesardzīgāk.
andža
a
tieši tā, lai ierobežo tos aklos auto vadītājus, lai močiem plašāks ceļš
LASIS
L
EDGAR man patīk tās lentes,jūtos ka peldu pa VOLGU.
LASIS
L
Pariet uz gaisa,udens trsportu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja