Bet uzmanīgi pār tiltu. Citreiz sašutumu par 100 "gudrajām galvām" tieši radījusi pa fikso sastrādātu lēmumu pieņemšana. Vēl Saeima šajās dienās ir atteikusies no Satversmes 81. panta, kurš tieši ļāva Ministru kabinetam ar "Tautas" partiju priekšgalā un aiz slēgtām durvīm nolemt, ka ir grozāma valsts drošības struktūru sistēma tā, lai pilnīgi iznīcinātu Latvijas attiecības ar NATO. Tāda pati nevērība manāma kliedzoši nepiemērotu cilvēku izvirzīšanā un pat apstiprināšanā gan premjerministra, gan Satversmes tiesneša amatam. Tāpat kategorizējama Saeimas priekšsēdētāja Emša (viņš vakar kārtējo reizi vērpa murgainās teorijas par vārdā nenosauktiem ļaundariem, kuri Latvijā dara visu slikto -- un šī ir mūsu valsts otra augstākā amatpersona!) vaļsirdīgā atzīšanās, ka brīvdienās viņš par politiku nedomā vispār. Šajā gadījumā kādreizējam premjerministram Andrim Bērziņam bija taisnība sakot, ka nopietns parlaments tomēr nepieņem divas minūtes pirms sesijas iesniegtu un tekstā tomēr ne gluži noslīpētu lēmumu. Cita lieta, ka nākamotrdien, kad A. Bērziņš sola jautājumu apspriest komisijā, vilciens jau sen būs aizgājis. Šī nu būtu bijusi tā reize, visām Saeimā pārstāvētajām partijām sanākt kopā un vienbalsīgi paust atbalstu kārtīgi izstrādātam lēmumam. Kā to izdarīja kaimiņi Lietuvā...
Vēl šodien laikrakstā ir diskusija par sabiedrisko transportu, cita starpā ļaudis sūdzējušies par to, ka tramvaji bieži kavē grafiku, jo tie spiesti gaidīt uz ielas, kamēr neapzinīgi šoferīši brauc pa sliedēm. Tā nu ir nepārprotama taisnība. Pirms pāris dienām man bija jābrauc uz Kinostudiju, un Barona ielā starp Dzirnavu un Brīvības ielu 6. tramvajs nosēdēja gandrīz divdesmit minūtes. Problēma daļēji saistāma ar to, ka daudzviet minētajā posmā ļaudīm ļauts ielas malā atstāt automobīli, tā bloķējot automobīļiem paredzēto braukšanas zonu. Tas ir tik stulbi, ka par to atbildīga var būt tikai un vienīgi Rīgas Dome. Taču padomā ir arī risinājums. Tramvaja vadītājiem jāizsniedz digitālie fotoaparāti un jāaicina viņus fotografēt visas mašīnas, kuras neatļauti atrodas uz sliedēm. Fotogrāfijas, kurās redzami auto numuri, tad jāiesniedz policijai un šoferi jāsoda. Kameras satiksmes regulēšanai izmanto visā pasaulē, pēdējais laiks pret autovadītāju patvaļu tāpat cīnīties arī pie mums.
Jaukas visiem brīvdienas!