Šodien pasts no būtiskas informācijas artērijas ir kļuvis par nopietnu slogu. Pastam vairs nav stratēģiskas nozīmes un tā piedāvātie pakalpojumi kļūst aizvien nepopulārāki un arī dārgāki. Drukāto laikrakstu un papīra vēstuļu nozīme pēdējo 15 gadu laikā ir dramatiski samazinājusies. Ja kādreiz šķita, ka drukātajām avīzēm punktu pieliks internets, tad tagad liekas, ka vismaz Latvijā, avīzes izmirs, jo to piegāde būs ļoti dārga.
Jā, Latvijas Pasts mocās ne tikai ar darbinieku algām, bet arī viņu piedāvātie pakalpojumi nav diez ko kvalitatīvi. Piemēram, 50 kilometrus no Rīgas laikraksta Diena abonenti avīzi saņem nevis no rīta, bet tikai divos dienā. Patiesībā zūd jēgas pasūtīt rīta avīzi, ja vari izlasīt to tikai tad, kad esi atgriezies mājās pēc darba. Latvijas Pasts atgādina dinozauru, lai gan citur Eiropā pasta kompānijas spēj sekot līdzi laikam un piedāvāt konkurētspējīgus pakalpojumus. Diemžēl tieši pasta rokās ir drukāto avīžu nākotne Latvijā. Ja pasta pakalpojumi kļūs krietni dārgāki, cilvēki vairs neabonēs laikrakstus un nodarboties ar preses biznesu būs kļuvis ļoti neizdevīgi. Tomēr prasīt, lai pasta darbinieki strādā par niecīgām algām, arī nevar. Varbūt pasta vadībai vajag pašai izvērtēt vai visi viņu izdevumi (augstās algas vadošajiem darbiniekiem) ir attaisnoti.