Līdzīgi ir arī preses tirgū. Neatkarīgās auditorija pieaug, jo tur ir viedokļu dažādība. Šie viedokļi var patikt vai nepatikt, bet viņi tur ir, un ir dažādi. Savukārt Diena šobrīd ir viscenzētākais medijs, kur tiek pasniegts izkropļots vienpusējs viedoklis, kas nesniedz pilnu priekšstatu par notiekošo.“ Gundars Bērziņš intervijā NRA 28.martā.
Sestdien es gan pārliecinājos, ka laikrakstu ar „dažādajiem viedokļiem“—NRA nav nemaz tik viegli iegādāties, lai audzētu šīs avīzes auditoriju. Lidostas Narvesenā es varēju iegādāties gan Latvijas Avīzi, gan Dienu, bet, kad taujāju pēc NRA, man pārdevēja laipni paskaidroja, ka NRA viņiem neesot vispār atvesta. Žēl, es tā vēlējos vismaz sestdienā kļūt par NRA lasītāju, bet man tas bija liegts. Iespējams, lidostā neviens NRA nepērk, tādēļ to arī nav vērts uz turieni vest, bet varbūt tā ir Narvesen (kā nekā skandināvu uzņēmums) kampaņa pret „viedokļu dažādību“ un „pozitīvismu.“
Šķiet Gundars Bērziņš kļūdās arī novērējot TV3 raidījuma Nekā Personīga ietekmi uz TV3. Nav dzirdēts, ka TV3 gaustos par auditorijas kritumu kopš pagājušā gada oktobra, bet Gundrars taču visu zina daudz labāk.