Tomēr uzskatu, ka šobrīd ierosinājums ieviest bezskaidras naudas norēķinus Rīgas autostāvvietās, ir drīzāk priekšvēlēšanu solis, nevis praktisks ieguvums autovadītājiem. Provizoriskie izdevumi esošās sistēmas nomaiņai var sasniegt 1-1,5 milj. latu, neskaitot ikgadējos uzturēšanas un apkopes izdevumus. Šo summu uz saviem pleciem nāktos uzņemties rīdziniekiem, līdz ar to, ņemot vērā „Rīgas Satiksmes” budžeta deficītu un pašvaldības dotāciju trūkumu, šis investīciju projekts ir ne tikai pieteikts nelaikā, bet vērtējams arī kā līdzekļu izšķērdēšana. Turklāt Rīgas pilsētā jau darbojas alternatīva – transportlīdzekļu vadītāji par stāvvietu var maksāt arī ar īsziņas starpniecību, un faktiski šobrīd nav pamata steigties ar automātu nomaiņu.
âRÄ«gas Satiksmeâ gatavojas ļoti nepÄrdomÄti rÄ«koties ar rÄ«dzinieku naudu â projekts draud tikt Ä«stenots no nepareizÄs puses jeb, precÄ«zÄk, vispirms tiek dalÄ«ti miljoni, un tikai pÄc tam mÄrÄ«ta projekta lietderÄ«ba, nejautÄjot paÅ¡iem autovadÄ«tÄjiem, vai viÅi saskata ÄrtÄ«bas âE-talonaâ ievieÅ¡anÄ, maksÄjot ar to par noparkoto auto. DiemžÄl tas ir kļuvis arÄ« par RÄ«gas domes vadÄ«bas stilu - pirms vÄlÄÅ¡anÄm bÄ«dÄ«t Å¡Ädus projektus, neskatoties vai âRÄ«gas Satiksmeâ Å¡obrÄ«d var vai nevar Å¡Ädas idejas realizÄciju atļauties. KÄrtÄjo reizi publiski neizskan neviens konkrÄts skaitlis un kopÄjais investÄ«ciju apjoms ar pamatojumu, kÄpÄc mums vajag to, vai citu bez kontakta automÄtu, un galu galÄ - cik tas maksÄ? Å Ä·iet, ka Å¡is projekts vairÄk ir nepiecieÅ¡ams partiju apvienÄ«bas âPar labu Latvijuâ vienai no vadoÅ¡ajÄm partijÄm LPP/LC, lai RÄ«gas kartei bÅ«tu iespÄjas atkal pelnÄ«t.
JÄatgÄdina, ka lÄ«dzÄ«gs scenÄrijs
bija ar sabiedriskÄ transporta âE-talonaâ ievieÅ¡anas gaitu. Cepuri nost idejai,
tomÄr izpildÄ«jums un tÄ caurspÄ«dÄ«ba bija zem katras kritikas. Projekta
noslÄguma fÄzÄ bija zinÄms vien tas, ka sistÄmas ievieÅ¡ana paÅ¡valdÄ«bai maksÄja
14 milj