Ja samazināt mašīnu skaitu Vecrīgā, tad, manuprāt, šobrīd ir mazāk motorizēto braucamrīku, kā bija laikos, kad darbojās īpašā zona. Nevar izmantot Vecrīgu tā saucamajiem tranzīta braucieniem – Audēju iela ir slēgta, aizliegta arī braukšana pa Doma laukumu. Tāpat, izvietojot zīmes par stāvēšanas aizliegumu un arī izveidojot maksas stāvvietas, ir izskausta tendence izmantot Vecrīgu kā stāvlaukumu.Ja mērķis ir iekasēt naudu, tad, protams, ir jāatjauno barjeru sistēma Vecrīgā, jo tā rodas iespēja pārdot caurlaides. Tā ka aicinu pirms izlemt, vai atjaunot īpašu statusu Vecrīgai, nodefinēt, kādu mērķi gribam sasniegt. Protams, ka īpašu statusu Vecrīgā grib redzēt tur dzīvojošie iedzīvotāji, kuri ir kategoriski pret maksas stāvvietām Vecrīgā. Viņi vēlas novietot auto pie savas mājas. Tas ir cilvēciski saprotams, un arguments, ka ne visur Rīgā to var izdarīt, uz viņiem neiedarbojas. Ne tik dedzīgi barjeru piekritēji ir viesnīcnieku un uzņēmēju pārstāvji, jo viņi saprot, ka nāksies maksāt par caurlaidēm. Dīvains ir Satiksmes komitejas vadītāja Zaharova (_SC_) apgalvojums, ka pašlaik Vecrīgā ir pārāk daudz mašīnu, tādēļ jāatgriežas pie aizsargbarjeru ieviešanas. Šķiet, viņš nav redzējis, kā izskatījās Smilšu iela caurlaižu režīma laikā – tā bija knapi izbraucama, jo abās ielas malās bija novietotas automašīnas. Ka tikai «jaunizcepto» satiksmes lietu bosu nav sakairinājusi iespēja izsniegt bezmaksas caurlaides! Protams, tas viņa akcijas celtu neviena vien acīs. Iedomājieties, visi daudzie mēra ārštata padomnieki uzreiz dabūtu pa caurlaidei. Vai tad kāds varētu atteikt padomniekam NVS jautājumos? Bet kāds labums būtu lielākajai rīdzinieku daļai no šāda caurlaižu režīma? Domāju, nekāds. Atkal rastos priviliģētie un tādi, kuri «paliktu ar gariem deguniem». Tā ka ierosinu - pirms pieņemt lēmumu, nodefinēt, ko gribam sasniegt, un tad arī rosināt diskusiju un pēc tam pieņemt lēmumu. Iespējams, atjaunojot caurlaižu sistēmu, vajadzētu saglabāt stāvēšanas aizliegumus. Galu galā šī sistēma taču nav domāta, tikai lai iebrauktu aiz barjeras un uz visu dienu novietotu mašīnu par brīvu pie savas darbavietas...
Vai vajag barjeras Vecrīgā?
Rīgas domē izveidotā darba grupa, kas pētīja situāciju Vecrīgā pēc īpašās zonas atcelšanas, ir nolēmusi, ka atkal vajag atjaunot barjeras iebraukšanai Vecrīgā. Tātad atkal atgrieztos īpašās caurlaides, lai varētu iebraukt Vecpilsētā. Izpētot, šīs darba grupas sēžu protokolus, tā arī nevar saprast, kādu mērķi šī grupa vēlas sasniegt.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.