Tomēr tradīciju nolēma lauzt paši klausītāji – Džons Morters un viņa sieva Treisija sociālajā tīklā _Facebook _sarīkoja kampaņu, aicinot neļaut kārtējo reizi uzvarēt _The X Factor _tiesneša Saimona Kouela virzītai zvaigznei.Kampaņa internetā tika aizsākta 13.decembrī. Sākotnēji RATM izvirzījās vadībā, taču panākumus sašķobīja Dž.Makelderija singla izdošana 16.decembrī. Kopumā pagājušajā nedēļā pārdoti 500 000 RATM dziesmas kopiju, kas ir par 50 000 vairāk nekā konkurentam Dž.Makelderijam ar dziesmu _The Climb_, vēsta _nme.com_. Jāpiebilst, ka rokgrupai šādu skaitli izdevies sasniegt tikai ar lejupielādētām kopijām.Pēdējo reizi līdzīga "Ziemassvētku cīņa" bija 1998.gadā, kad par pirmās dziesmas titulu cīnījās _Spice Girls_ dziesma _Goodbye _un _Dienvidparka _tēla _Chef _dziesma _Chocolate Salty Balls_, vēsta BBC interneta vietne. Šajā duelī uzvarēja _Spice Girls_.RATM par godu savai uzvarai plāno sarīkot bezmaksas koncertu Lielbritānijā, savukārt ienākumi no singla pārdošanas tiks novirzīti labdarībai.Kā ziņo _mirror.co.uk_, S.Kouels piedāvājis darbu abiem RATM kampaņas virzītājiem savā ierakstu kompānijā, taču viņi nav piekrituši piedāvājumam. Līdzīgas kampaņas ģimene rīkojusi jau iepriekš.
Britu Ziemassvētku topā rokgrupa ar 1992.gada dziesmu pārspēj "talantu fabrikas" uzvarētāju
Pateicoties interneta lietotāju aktivitātei, Lielbritānijas pārdotāko singlu Ziemassvētku topa pirmajā vietā ierindojusies rokgrupa Rage Against The Machine (RATM) ar dziesmu Killing In The Name, pārspējot "talantu fabrikas" uzvarētāju Džo Makelderiju. RATM dziesma pirmo reizi izdota 1992.gadā.Pēdējos gados jau bija kļuvis par tradīciju, ka dziedātājs, kas kļūst par britu talantu šova The X Factor uzvarētāju, ar savu singlu nonāk topa pirmajā vietā, šāda nākotne tika prognozēta arī šī gada uzvarētājam__.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.