Šis ir popmūzikas karalienes vienpadsmitais studijas albums. Tas seko pirms trim gadiem izdotajam “Confessions on a Dance Floor”, kas albumu topos debitēja 1. vietā trīsdesmit valstīs un ir pārdots 8 miljonos kopiju.
“Hard Candy” ir garšīga 12 muzikālo “našķu” kolekcija, kas ieturēta labākajās deju mūzikas tradīcijās, pievienojot stilīgus hip-hop ritmus no šī brīža “karstākajiem” vārdiem pasaules popmūzikā – Timbaland, Justin Timberlake, Kanye West, Pharrell Williams (The Neptunes) un Nate “Danja” Hills.
Pulsējošais albuma pirmais singls “4 Minutes”, kuru Madonna radījusi kopā ar Timbaland un Justin Timberlake, ir visvairāk lejupielādētā dziesma iTunes topā Lielbritānijā, Francijā, Vācijā, Austrijā, Kanādā, Īrijā, Beļģijā, Nīderlandē, Somijā, Spānijā, Jaunzēlandē, Šveicē un Zviedrijā. Tā arī ieņem pirmo vietu Eiropas radiostaciju topā.
Latvijā Madonnas albums “Hard Candy” ar lielākā tirdzniecības centra “Spice” un Latvijas saldumu leģendas “Laima” atbalstu tiks izdots 13.maijā. Tirdzniecības centrā “Spice” Informācijas centrā no 13.maija līdz 1.jūnijam albums tiks piedāvāts par sevišķi garšīgu cenu LVL 9,99.
Albums, kuru ietekmīgais mūzikas žurnāls “Rolling Stone” novērtējis ar 4 zvaigznēm, būs pieejams arī limitētas tirāžas versijā, kurai pievienoti divi “bonus” remiksi (“4 Minutes” Tracy Young House remikss un Rebirth remikss), konfektes un 16 lappušu buklets.
Lasiet vēl: Smagsvara meistardarbs