Sensācija? Nesasniedzama virsotne? Madonnas uzstāšanās mūsu reģionā beidzot ir realitāte. Igaunijas galvaspilsēta izvēlēta tāpēc, ka tur ir lielākā koncertam piemērotā vieta. Tāds ir biznesa aprēķins: jo vairāk cilvēku var apmeklēt koncertu, jo zemāka ir vidējā biļetes cena. Maikls Džeksons Tallinas Dziesmu svētku estrādē 1997.gadā pulcēja gandrīz 80?000 skatītāju, The Rolling Stones gadu vēlāk - vairs tikai 35?000. Uz Tinas Tērneres koncertu Tallinā 2000.gadā ieradās 55?000 fanu, bet uz rokgrupu Metallica 2006.gadā - 78?000. Uz Madonnas šovu pārdošanā nonāks 70?000 biļešu (salīdzinājumam - Mežaparka estrāde var uzņemt 45?000 cilvēku). Stāvvietas cena - no Ls 40. Biļešu tirdzniecību plānots sākt 5.martā, trijās Baltijas valstīs vienlaikus. Skaidrs, ka būs jābrauc! Lai runā, ka Madonnas koncertam trūkst emocionalitātes un saiknes ar publiku. Lai runā, ka dzīvajā viņa dzied šķībi. Šis notikums ir jāvērtē citās kategorijās. Madonnas šovs ir laikmetīgās multimediju mākslas šedevrs. Šādus šedevrus rada arī citi popkultūras intelektuāļi - Bjorka, grupa Kraftwerk vai Kanje Vests, bet Madonnai tik un tā sanāk vērienīgāk, pompozāk, arī strīdīgāk. Tā nav vokālās mākslas paraugstunda. Šīs leģendārās dāmas koncerts ir pati popkultūras būtība, tā ir performance, totālā instalācija. Videoprojekcijas, daudzekrānu kompozīcijas, dekorācijas, horeogrāfiska akrobātika izraisa halucinācijas efektu, kad reālā pasaule saplūst ar virtuālo. Madonna kādreiz teica: "Es esmu māksla." Savu dzīves stratēģiju, sevis slavināšanas kampaņu un karjeras mistifikācijas viņa plānojusi tikpat rūpīgi, kā to darīja Endijs Vorhols. Lai gan Madonna nekad nav figurējusi popārta karaļa mūzu vidū, Vorhols viņu apbrīnoja, par ko arī rakstīja savās dienasgrāmatās. Madonna ir bijusi arī Ņujorkas mākslinieka Žana Mišela Baskiā mīļākā - Sticky & Sweet šovā iekļautās atsauces uz Ņujorkas 80.gadu sākuma mākslas scēnu ir pamatotas (lēdijas Madonnas laulības ar Šonu Pennu un Gaju Ričiju - tas jau bija meinstrīms!). Koncertā viņa atkal rekonstruē sevi un savu leģendu, arī dziesmas skan savādāk. Pašironiskāk un dedzīgāk. Lipīgāk un saldāk.
Kopumā uz Madonnas šovu pārdošanā nonāks aptuveni 70 000 biļešu. Biļešu pārdošana tiks uzsākta vienlaicīgi visās trijās Baltijas valstīs 5. martā plkst. 10.00 rītā. Informācija par biļešu cenām un to iegādes iespējām sekos tuvāko nedēļu laikā. Sekojiet līdzi jaunākajai informācijai FBI mājas lapā (www.fbi.lv) un medijos.
Jau no pirmdienas, 2. marta, plkst. 10.00 tiks uzsākta koncerta biļešu iepriekšpārdošana "FBI" koncertu kluba biedriem. Piedāvājums attiecas arī uz visiem interesentiem, kas līdz šim vēl nav reģistrējušies. Reģistrēties iespējams "FBI" mājas lapā (www.fbi.lv).
Papildināta ar divām pēdējām rindkopām.