Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Izrādes Pērs Gints recenzija. Labirints Pēra galvā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ass
A
Nav ne korekti ne ētiski pārtraukumā pazust no izrādes, bet vēl nekorektāk ir ko tādu likt uz skatuves! Bez komentāriem!
WilliamBox
W
Они помогут усилить доказательность выводов и предложений студента и облегчить его выступление. Вы начинаете страдать, ибо Свет вашей энергии сходится клином на нем, а у него нет стимула к росту: зачем ему расти, когда на нем "сошелся клином белый Свет"? Пережидать капризы природы лучше все-таки не в совсем скрюченном положении. Цена за такие электромантажные работы будет самая низкая изо всех вариантов, перечисленных в этой статье - как расценки на сами электро монтажные работы, так и смета на расходные материалы. Небольшой особенностью является то, что во время разговора собеседники смотрят не прямо друг на друга, а немного выше, на объектив камеры. Для этого инструмент имеет металлическую штангу с разметкой, верхние и нижние губки и рамку с нониусом. Пинегина вспоминала, как, увидев в их квартире в 30-е годы портрет Седова, ярый "особист" злобно изрек: "Ишь, развесили золотопогонную сволочь! Остальные пропорции являются случайными. Скрупулезное просиживание вечернего времени перед к
vēl es pazīstu
v
faniem arī sava iztēle, Rodiņa savilkusi Smiļģa un Kairiša-Dzudzillo rozā kopā, te vēl arī Mikelandželo piesaista. Nu, "burvīgs, kas karali vilt sāk un saukt, līdz aizlidot putnu barā". FU!
jautājums
j
Aktieru atkailināšana vai katrā izrādē, sākumā sievietes, tagad cik iespējams vīriešus. PIRTS māksla. --------------------------------------------------------------------------------------- Mikelandželo Dāvids , jau gan arī ir kails- sengrieķu mākslas (kultūras klasika) un Renesanses (kultūras atdzimšana) lielie meistari. Nu bet Milelandželo jau tik smalkiem pirts pazinējiem , kā jūs, nebūs arguments...
re
r
Ir tādi brīži, kad neviļus vai jau tradicionāli izlaužas: vaidieviņ, cik skumji! Vai tādēļ jāpucējas, ejot uz teātri, lai nopūstos?
nu
n
Režija ar lieliem tukšumiem,bērnus gan nevajag iesaistīt šāda veida seksuālās fantāzijās!
anita
a
Tad, kad izlasīju, ka Kairišs izrādes programmā raksta - "nezinu, kāpēc iestudēju Pēru Gintu", biju pārliecināta, ka tā ir Sokrāta cienīga koķetērija "es zinu, ka es nekā nezinu". Bet izrādījās, ka viņš ne tikai nezina, bet pat neko no Ibsena nesaprot. Drāmas vietā ir radīta karikatūra. Dzudzilo "fantāzijas virsotne" ir zilie aizkari vētras skatā... nu, piedodiet. Kopumā scenogrāfija tikai traucē uztvert bezkaislīgās Anžes deklamācijas un miesas būdas izrādīšanu, ja nu kādam tas ir interesanti. Agnese Cīrule ir tik bezcerīgi vāja Solveiga, ka tiešām trūkst vārdu. Ibsens kapā nemierīgi grozās, jo viņa doma, ka dzīve bez patiesas mīlestības ir tukša, ir izcūkota.
ko nu par galvu
k
Labirints? Pēra galvā? Vispirms režisora, aktieru un teātra kritikas galvā. Kurp ved? Uz kultūras un mākslas pagrimumu. Vienotā frontē. Nav ko brīnīties. Kad un kas sekos, kas nāks, kas vedīs uz kādu pozitīvu programu. Aktieru atkailināšana vai katrā izrādē, sākumā sievietes, tagad cik iespējams vīriešus. PIRTS māksla.
urķis
u
Lasiet Silvijas Radzobes recenziju satori.lv, kas, manuprāt, izceļas ar saturīgumu, lai gan ir līdzīga Edītes Tišheizeres izklāstiem, kur lielu vietu ieņem pašas fantāzijas un redzējumi, ko izrādē nesameklēt pat ar uguni.
jautājumam<piebilde
j
Paldies, Jums ir pilnīga taisnība.
jautājums
j
Kirkegora galvenās tēmas 1. Kultūras kā formalizētas mašīnas, kura kalpo tikai standartizētu un unificētu domu, rīcības veida, uzvedības producēšanai, kritika; 2. “Eksistenciālā domātāja” problēma vai paša domātāja esamības jautājums. --------------------------------------------------------------------------- 1.Jums kultūrai ir jābūt unificētai un standartizētai. 2. Kairišam - "Pasaule ir manā galvā". Tas ir ekstenciālisma filozofijas galvenā tēma.
jautājumam< piebilde
j
šķiet sapratu, Jums nav jautājumu, Jums ir apgalvojumi. Jūs zināt, ka esmu rūdīts socreāliķis, apsveicu. Par MODERNISMU nerunā Kairišs. Veiksmīgi nelasāt arī otra teikto. Samta bikses ir Jūsu uzstādījums, balkons ir ierunāts katru reizi, kad darīšana ar Romeo. Kāpēc? kur tad tas balkons pēdējo reizi redzēts? Poļiščukai taču bija baseins. Pēdējo reizi operā ar Ņetrebko un Alaņju, turklāt bija ne tikai smuki, bet arī romantikas cauri visai izrādei netrūka. Neizšķirsim, kurš no mums Pēru vairāk lasījis un pārzina, taču nekāda vaina netiktu nevienam, ja respektētu, piemēram, Solveigu kā pastāvīgas, mūžīgas mīlas simbolu vai Pēra un Mātes skatā neignorētu skaistākās attiecības, kas mūža pēdējā brīdī atklājas tuvu cilvēku savienībā.
jautājums
j
Jūsu domāšanas veids ir padomju-socrālisms!...skaistais balkons, skaistās bikses... ak, tad jūs par modernismu nerunājat? bet vajadzētu!Ibsens bija viens no Džoisa mīļakajiem autoriem-Uliss. Esat par tādu dzirdējis? Pirmais modernisma romāns. Saikne :Homēra Odiseja-Ibsena-Pērs Gints-Džoisa Uliss....Viltnieka ceļojums. Un Pērs Gints principiāli atšķiras no Ibsena vēlākajām lugām-reālisms, jo tur ir romantisms, simbolisms, reālisms, sirrealisms -dažādas ainas, dažādos stilos. Un tas darbs jau no sākuma ir bijis skandalozs-jo paši norvēģi bija apvainojušies līdz nāvei.
jautājumam<piebilde
j
Ibsens samta biksītēs? Ierunāta lieta bez jēgas. Līdzīgi kā Romeo un Džuljeta ar skaisto balkonu. Runa nav par smukumu, bet par domāšanas veidu, par vērtību skalu, kas tiek no literāra mākslas darba izcelta vai tai ar varu uztiepta. Par modernismu es nerunātu, bet par postpadomisku visatļautību gan. Pasaulē ir pietiekami daudz dramaturģijas, kas runā par tiem pašiem jautājumiem, kurus vēlas cilāt Kairišs. Bet nedara, nepiepūlas. Viņš ņem atzītu, populāru, visiem atpazīstamu darbu, kurā ir vēriens, vērtība, vilkme no dzimšanas un tad TUR, kā es saku, ķēzās, jo viņam nav dabiskas cieņas un zināšanu, kas ļautu veidot SAVU pienesumu, izejot no autora-pirmavota.
jautājums
j
Kairišs noteikti ir daudz labāk sapratis Ibsenu par jums... 1865. gadā Ibsens sarakstīja Brandu un ir ļoti izbrīnīts, ka kritiķi un draugi Brandā saskatīja Serenu Kirkegoru-dāņu filozofu, ekstencialisma virziena pamatlicēju, kas ir modernisma pamatā. un Ibsens sāka lasīt Kirkegora darbus un viņa fizofiskās nostadnes parādījās Pērā Gintā. Un tas, ka jūs par to neko nezinat, nenozīmē, ka šajā Ibsena darbā tā nav-jūs to vienkārši neatpazīstat... Jo ja jums nav smuki samta biksītēs, tad nav īstais teātris...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja