Vairākas kameras fiksēja visu, kas notiek uz skatuves. Viena kamera tika piestiprināta pie Braiena Adamsa mikrofona - fani varēja ieskatīties mūziķa mutē, un mūziķis varēja viņus «aprīt». Tāda stilīga, graudaina bilde - videomāksla, kas top šeit un tagad.«Dzīvajā» filmētie koncertmirkļi tika sapludināti ar animāciju, mūziķu figūras uz ekrāna konceptuāli multiplicējās un izplūda. Bez videotehnoloģiju izmantošanas neiztiek neviens popkoncerts, taču Braienam Adamsam šajā jomā ir izdevies pateikt un parādīt kaut ko ļoti oriģinālu. Citu specefektu nebija, un labi, ka tā.Šī bija jau trešā Braiena Adamsa uzstāšanās Rīgā. Pirmo reizi viņš šeit ieradās 1999. gadā un spēlēja Mežaparkā - tā bija albuma On a Day Like Today turneja, un tieši šo disku var uzskatīt par pēdējo mūziķa darbu, kurā bija iekļauti lieli hiti (divi no tiem, When You're Gone un Cloud Number Nine, izskanēja arī pirmdienas koncertā). Pēc tam Braiens Adamss it kā atslēdzās no aktīvā muzikālā procesa (no tā procesa, kas māksliniekam uzliek par pienākumu štancēt hitus). Divu nākamo studijas albumu - Room Service (2004) un 11 (2008) - materiāls tika adresēts visuzticīgāko fanu pulkam.«Jūs mūs šeit dzirdējāt 2007. gadā un atnācāt atkal?» - ar 6700 apmeklētājiem Arēnā Rīga šoreiz viegli flirtēja kanādiešu zvaigzne, atgādinot par savu iepriekšējo vizīti. Braiens Adamss, kura populārākās kompozīcijas cieši «piesietas» 80.-90. gadiem, Radio Skonto un Star FM ēteram, jau sen nemēģina iekarot topu virsotnes, tāpēc neraustās un nenervozē - labklājību viņš sev ir nodrošinājis ar vecajiem šlāgeriem. Šajā turnejā viņam asistē spēcīgs pavadošais sastāvs, pats dziedātājs ir labā vokālajā formā: viņa balsī ir dzirdams harismātisks aizsmakums, kas klausītāju vidū tiek visai augstu kotēts, jo signalizē par izpildījuma vīrišķīgumu. Braiens Adamss jau drīz varēs uzstāties Džo Kokera nišā.Arēnā viņa grupas mūziķi spēlēja skaļi un roķīgi, var teikt, pat ar entuziasmu un enerģiju, kas gan nekompensēja kaut kādas netveramas iedvesmas un iztēles trūkumu - pirms 15 gadiem Braiena Adamsa mūzika skanēja tieši tāpat, kā pirmdien Arēnā Rīga, un nekas neliecina par to, ka kaut kas mainīsies vēl pēc 15 gadiem. Braiens Adamss ar labi iestudētu degsmi un kolorītām grimasēm ļāvās kaislīgām maskulīnām ģitārspēlēm ar savas grupas biedru Kītu Skotu, jautri un sirsnīgi skrēja no vienas skatuves malas uz otru un darīja laimīgus visus klausītājus - viņi atsaucīgi uzņēma rokenrolu, kuru vegāns Braiens Adamss pasniedza pozitīvi diētiski. Viņš rada mūziku ar zemu kaloriju daudzumu, tā nav kaitīga veselībai un tajā nav nekā «dzīvnieciska». Pat, ja viņa dziesmas garšo pēc kvalitatīviem sojas produktiem, aromāts tām ir ļoti dabisks - (Everything I Do) I Do It for You, Please Forgive Me un All for You smaržo pēc īstajiem deviņdesmitajiem.
Mūzika, kas smaržo pēc deviņdesmitajiem
Jēgpilns minimālisms un rokenrols ar zemu kaloriju daudzumu Braiena Adamsa koncertā Arēnā Rīga.Braiens Adamss ir ne tikai mūziķis, bet arī veiksmīgs fotomākslinieks - viņa pirmdien izskanējušais koncerts Arēnā Rīga bija skaists savā jēgpilnajā minimālismā. Šovam tika piemeklēts vienkāršs, taču efektīgs vizuālais risinājums - uz milzīga ekrāna skatuves dibenplānā reālā laika režīmā tika demonstrēts melnbalts video.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.