Pārējā izrādes ansambļa trupa notikušo uztvēra ar… aplausiem un laikā, kad risinājās pārrunas starp Brandauera kungu, teātra direkciju un režisoru, pasūtīja kasti šampanieša - režisoram par drosmi beidzot tā sauktajām zvaigznēm ierādīt viņu vietu modernajā teātrī, kurš visupirms ir kopīgs darbs, nevis personīgo ambīciju un kaprīžu izlādēšanas arēna. Hermaņa komentārs ir lakonisks: “Nav iespējama sadarbība starp režisoru un aktieri, kurš tik aroganti izturas pret pārējiem izrādes veidotājiem, mani un kolēģus aktierus ieskaitot,”,” “Dienā” raksta N.Naumanis. "Situācijas traģikomisms atklājas faktā, ka Hermaņa kā režisora izvēle bija Brandauera griba, izrādes dekorācijas (300 000 eiro) ir gatavas un aktieris - zvaigzne ar tām bijis ļoti apmierināts, līdzīgi kā ar režijas konceptu… Ar Hofreitera lomu skatuves veterāns Brandauers plānojis atgriezties uz Burgtheater skatuves pēc astoņu gadu pauzes un, saprotams, vēlējās to veikt ar triumfu. Hofreitera loma austriešu dramaturģijā esot sava veida “nacionālais Hamlets un Kazanova vienkop” - loma, kuru sapņo nospēlēt katrs cienījamus gadus sasniedzis austriešu aktieris," rakstīja N.Naumanis. **Vairāk lasiet otrdien, 24.maijā laikrakstā “Diena” vai portāla Diena.lv sadaļā Šodien laikrakstā: Vai skandāls Vīnes Burgteātrī?**
Hermanis noraida sadarbību ar Klausu Mariju Brandaueru
Lai arī tieši aktieris Klauss Marija Brandauers izvēlējies Jaunā Rīgas teātra režisoru Alvi Hermani kā piemērotāko Artūra Šniclera drāmas _Tālā zeme/ Das Weite land _iestudēšanai, A.Hermanis noraidījis sadarbību ar austriešu zvaigzni, laikrakstā “Diena” no Vīnes raksta kritiķis Normunds Naumanis.“Uzaicinātais viesrežisors Alvis Hermanis, sportistu terminoloģijā runājot, «iedeva sarkano kartīti» Austrijas teātra un kino leģendai, palūdzot Klausu Mariju Brandaueru atstāt mēģinājumu telpu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.