KaterĪnas lomu viņa dziedās arī LNO viesizrādēs prestižajā Honkongas Mākslu festivālā nākamgad februārī. Virziens Rīga— Maskava "Vienā cēlienā divas slepkavības, divi kautiņi, izvarošana. Ar kolēģiem spriedām, ka šajā Šostakoviča operā skaudrās dzīves šausminošās realitātes blīvums var sacensties ar televīzijas ziņām. Ļoti reālistiska opera," — tā N.Krēsliņa, kura šajā darbā iejūtas pirmoreiz. Viņa neslēpj, ka tas ir ļoti sarežģīts uzdevums, jo "Andreja Žagara iestudējums ir īsts teātris. Te nevar vienkārši atbraukt un nodziedāt, visās mizanscēnās ir ļoti spraiga darbība ciešā mijiedarbībā ar partneri. Un vēl šī sarežģītā, psiholoģiski ietilpīgā mūzika un grūtās vokālās partijas...". Tomēr uzaicinājumam viņa piekritusi uzreiz, jo iestudējums viņu fascinējis, jau noskatoties to LNO viesizrādēs Maskavā. "Uz mani tas atstāja ļoti lielu iespaidu. Brīnījos, cik organiski režija bija vienota ar mūziku. Šostakoviča jaunībā sacerētā mūzika ir ļoti mūsdienīga. Un tik interesants ir manas varones psiholoģiski sarežģītais, daudzslāņainais tēls." Te jāatgādina, ka atšķirībā no Ļeskova stāsta, kur Katerīna ir bagāta degradējusies sieviete, Šostakovičam viņa ir skaista, gudra un talantīga, savas dzīves apstākļu upuris. Šo drāmu N.Krēsliņa izspēlēs kopā ar kolēģi no Maskavas — Sergeja lomu atveidos Helikona operas tenors Vadims Zapļečnijs. Bet jau nākamajā rītā abi kopā lidos uz Maskavu, un no lidostas taisnā ceļā ar visām ceļasomām dosies uz mēģinājumu teātrī. Tur viencēlienu vakarā 5.decembrī N.Krēsliņa dziedās Maskanji operā Zemnieka gods, bet kolēģis — Leonkavallo operā Pajaci. Rūdīta korī Latvija Pirmais Natāliju Krēsliņu, latviešu izcelsmes dziedātāju Maskavā, ieraudzīja Andrejs Žagars, teātrī Novaja opera iestudēdams Dž.Verdi operu Nabuko. Viņš dziedātāju bija nolūkojis Abigailas lomai. Pēc pusgada viņa jau debitēja Traviatas titullomā mūsu Operā. Teātrī dzimtajā Rīgā, kur skolas gados skatījusies daudzas izrādes, nu viņai pieder galvenās soprānu lomas gan Verdi Masku ballē, gan Pučīni operās Madama Butterfly un Toska. Spilgts tēls viņas atveidojumā ir arī kņaze Dargomižska operā Nāra. "Šeit jau visus pazīstu un visi pazīst mani. Iekļauties izrādē ir viegli. Režisora asistente Dace Volfarte cenšas atbildēt uz katru jautājumu, kolektīvā ir lielisks kontakts un gaisotne. Tāpēc nav nekādu problēmu, lai gan parasti ātri atbraucu, koncentrējos izdarīt un tikpat ātri esmu prom." Bijis pat vilinājums atgriezties pavisam, tomēr globālās ekonomiskās krīzes laikā labāk ir nepārsteigties: ir tikai normāli, ka dziedātāji visu laiku ceļo. Nākotnē viņa raugās optimistiski, jo ir jau pieredzēta prātam neaptverama inflācija un citas grūtības. Tieši grūtā brīdī N.Krēsliņa, diplomēta pianiste, pārcēlusies uz Maskavu. Lēmums pieņemts, vienai ar meitiņu saprotot, ka nevarēs izdzīvot ar Valsts Akadēmiskā kora dziedātājas algu. Maskavā studējošās māsas (šodien — Lielā teātra vijolnieces) iedrošināta, vispirms atradusi darbu koros, sākusi mācīties vokālo mākslu Ipoļitova Ivanova mūzikas skolā, piedalījusies Gļinkas vokālistu konkursā, un tur viņu ievērojis Novaja Opera galvenais režisors. Pie kora Latvija viņa labprāt atgrieztos kā soliste. Šobrīd N.Krēsliņa gatavojas Jaroslavnas lomai Borodina operas Kņazs Igors koncertiestudējumā Maskavā un Tatjanas lomai Čaikovska Jevgeņija Oņegina iestudējumā, ko Dānijas Karaliskajā operā veidos režisors Pīters Konvičnijs.
Mcenskas arpiņķa lēdija Makbeta izrādē debitēs Natālija Krēsliņa
D.Šostakoviča operas Mcenskas arpiņķa lēdija Makbeta izrādē 30.novembrī titullomā debitēs Natālija Krēsliņa — Rīgā dzimusi un augusi dziedātāja, kura nu jau desmit gadu dzīvo Maskavā un ir Novaja opera soliste. Vokāli un psiholoģiski ļoti grūtā Katerīnas loma Šostakoviča operā viņai ir jau sestā loma dzimtajā operā, kurā viņa ienāca vēl tikai pērn kā Violeta Džuzepes Verdi operā Traviata.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.